4 תשובות
quit
לחזור על נקודות שהכי חשוב לך לזכור והכי חשוב לא להכנס ללחץ הכל יהיה בסדרר למדת אין סיבה שלא יהיה ציון טוב
די גם ליי אימאלה אוףף
בהצלחה לנוו
בהצלחה לנוו
לא להילחץ
ואת האמת, שמומלץ לקחת הפסקות בין לבין ולא לחרוש, המידע נכנס למוח ככה יותר טוב (יש לא מעט מחקרים שמוכיחים את זה) אבל זה לפעמים הבאות, לכרגע תנוחי, ואחרי זה תחזרי רק על החלקים החשובים, מקווה שזה יחזור עלייך (:
ואת האמת, שמומלץ לקחת הפסקות בין לבין ולא לחרוש, המידע נכנס למוח ככה יותר טוב (יש לא מעט מחקרים שמוכיחים את זה) אבל זה לפעמים הבאות, לכרגע תנוחי, ואחרי זה תחזרי רק על החלקים החשובים, מקווה שזה יחזור עלייך (:
באותו הנושא: