4 תשובות
לחזור על נקודות שהכי חשוב לך לזכור והכי חשוב לא להכנס ללחץ הכל יהיה בסדרר למדת אין סיבה שלא יהיה ציון טוב
די גם ליי אימאלה אוףף
בהצלחה לנוו
לא להילחץ
ואת האמת, שמומלץ לקחת הפסקות בין לבין ולא לחרוש, המידע נכנס למוח ככה יותר טוב (יש לא מעט מחקרים שמוכיחים את זה) אבל זה לפעמים הבאות, לכרגע תנוחי, ואחרי זה תחזרי רק על החלקים החשובים, מקווה שזה יחזור עלייך (: