5 תשובות
לא, אלו נחשבים לאנשים ששמים בצד את העיסוקים שלהם כדי ללכת להביע תמיכה במשפחות החטופים ובהחזרת החטופים. יש שם מכל הסקאלה הפוליטית.
לא בהכרח אבל כן ברוב ההפגנות יש אמירות חזקות נגד הממשלה (אני חושבת שזה קצת בעייתי כי זה יוצר איזה דימוי שמי שרוצה שהחטופים יחזרו זה רק השמאל, ואני בטוחה שזה לא נכון)
נחשבים לאנשים שאכפת להם מקרוביהם.
לא כולם
יש שם גם ימנים
יש שם גם ימנים
אנונימית
באותו הנושא: