2 תשובות
אפשר "לצלם" בלי כרטיס, התריס ירד אבל אין מטרה כי התמונה לא תשמר בשום מקום
אפשר פשוט התמונה לא תהיה קיימת בשום זיכרון מה שאומר שלא יכולים לעשות איתה כלום