11 תשובות
נרקיסיסט ! לברוח כמו מאש
אנונימי
^^לא. נשמע כמו אחד עם הפרעת אישיות נרקיסיסטית
אנונימי
לי אישית לא היה נעים...
אין לי בעיה שידבר עם בנות אחרות אבל לא בצורה כזו
שואל השאלה:
באופן כללי בלי קשר למה שכתבתי פה האישיות שלו היא כן נרקיסיסטית ויש לו המון צורך להוריד אנשים אחרים ולהתנשא פשוט זה לא קשור למה שכתבתי אבל זה כן חלק ממה שהוא באמת, לגבי הבטוח בעצמו אולי, אני לא לגמרי יודעת מה זה אומר, אני פשוט יודעת שזה מה שהוא עושה ובנות ממש אוהבות את זה, הוא לא מציין שיש לו בת זוג אז אני לא יודעת אולי זה גם דגל אדום

כשאני ניסיתי לדבר איתו כמה פעמים הוא גם היה קצת ככה אבל כשלא זרמתי כי ראיתי שיש לו בת זוג באינסטגרם מה שאחרות לא בדקו, התחלתי להיות יבשה אליו והוא גם לא כזה מת עליי עכשיו לא שיש לי בעיה עם זה אבל זה חלק מהתנהגות
אנונימית
מהר מהר להיפטר
שואל השאלה:
סתם לידע הכללי הבת זוג שלו נראית מתוקה אז אני לא יודעת אם היא מודעת לזה אפילו, כי אני הבנתי שיש הרבה בנות זוג שמאפשרות את הדבר הזה
אנונימית
^^^כן זו הטעות של הרבה בנות שלא שמות לב לדגלים האדומים ואז בהמשך הוא מתעלל בהן ואז זורק אותן לפח כאילו היו זבל ושובר להן את הלב והנפש. לברוח בקיצור
אנונימי
היה לי בדיוק כזה.
נגמר בזה שהוא בגד בי
אנונימית
נשמע גבר שבטוח בעצמו
אמרת לו אי פעם שזה מפריע לך?
רעיל