6 תשובות
מעפן
שואל השאלה:
זה נראה לך אמיתי כל הבנות שם?
זה נראה לך אמיתי כל הבנות שם?
אנונימית
יכול שכן ויכול להיות שלא אבל החברה שפיתחה את האתר צריכה להרוויח איכשהו ככה שיוצא שזה המחירים
שואל השאלה:
אבל זה נראה לי מוזר שכל אחת שם שולחת לי כמה הודעות שהיא רוצה
אבל זה נראה לי מוזר שכל אחת שם שולחת לי כמה הודעות שהיא רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
כי כל הודעה שם עולה 50 מטבעות וכל 200 מטבעות עולות 9.90
כי כל הודעה שם עולה 50 מטבעות וכל 200 מטבעות עולות 9.90
אנונימית
זה כלום כסף וכנראה או שיש להן כסף או שההורים משלמים על זה בלי לדעת על מה אבל זה פחות הגיוני ככה שבאמת אני לא יודע
באותו הנושא: