11 תשובות
כן זה מעולה
משעמם אבל נחמד
זה אחלה
וואי כן
איך באליי
אני לא אוהבת לפי דעתי לא
שואל השאלה:
עדיף את זה או הבן אנד גריס וניל עוגיות?? כאילו זה נראלי יותר זול אבל אם זה לא טעים אני כבר אקנה את הבן אנד גגיס
בן אנד גריס
בן אנד ג'ריס יותר טעים אבל הגלידה הזאת גם אחלה