21 תשובות
שואל השאלה:
תאמת אני לא עושה את זה^^
אני עושה את זה רק להזדהות ואחר כך ממשיכה להקשיב
תאמת אני לא עושה את זה^^
אני עושה את זה רק להזדהות ואחר כך ממשיכה להקשיב
אנונימית
פשוט לחשוב לפני שאת מדברת.
אז יותר לשים לב למה שהם אומרים
או כמו שחבר שלי אמר יותר לשתוק זה יותר להקשיב
או כמו שחבר שלי אמר יותר לשתוק זה יותר להקשיב
שואל השאלה:
לאלא נו אני מקשיבה לא אמרתי שלא
פשוט הבן אדם שאני דמברת איתו לא מספר תמיד על עצמו אז אני נאלצת לספר על עצמי ואני מרגישה שהבן אדם לא אוהב את זה למרות שאני כן מנסה לשאול אותו מה קורה וזה
לאלא נו אני מקשיבה לא אמרתי שלא
פשוט הבן אדם שאני דמברת איתו לא מספר תמיד על עצמו אז אני נאלצת לספר על עצמי ואני מרגישה שהבן אדם לא אוהב את זה למרות שאני כן מנסה לשאול אותו מה קורה וזה
אנונימית
שואל השאלה:
אנימתה חחח^^
אחלה מזג האוויר
אנימתה חחח^^
אחלה מזג האוויר
אנונימית
^^^חחח אחלה של מזג אויר באמת
אפשר פשוט לנסות לדובב אותו לדבר לראות מה התחביבים שלו ולנסות לדבר על אותם נושאים שהוא אוהב
אפשר פשוט לנסות לדובב אותו לדבר לראות מה התחביבים שלו ולנסות לדבר על אותם נושאים שהוא אוהב
שואל השאלה:
אני מכירה אותו יחסית טוב ואני יודעת שהתחביבים הפוכים ממש
אני מכירה אותו יחסית טוב ואני יודעת שהתחביבים הפוכים ממש
אנונימית
ברעיון זה לנסות לדבר איתו על משהו ששתיכם אוהבים
שואל השאלה:
חחח אני לא נושמת
ה"אחלה" היה ציני :)
מה כבר אפשר להגיד על מזג האוויר חוץ מחם\קר\טוב\רע באמת מעניין אותי
חחח אני לא נושמת
ה"אחלה" היה ציני :)
מה כבר אפשר להגיד על מזג האוויר חוץ מחם\קר\טוב\רע באמת מעניין אותי
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
תראה זה בסדר להגיד את זה פעם אחת, פעמיים מקסימום
אבל כנושא העיקרי לשיחה זה די מוזר
לפחות ניסית מה אני אגיד לך
חחח
תראה זה בסדר להגיד את זה פעם אחת, פעמיים מקסימום
אבל כנושא העיקרי לשיחה זה די מוזר
לפחות ניסית מה אני אגיד לך
אנונימית
פשוט לשים לב למה שאת אומרת וממש לחשוב על לשאול אותו או אותה על עצמו ולא להיכנס בתוך הדברים שלו או שלה בזמן שהם מדברים
אין בעיה עם זה אל תרגישי מוזר הרבה אנשים עושים את זה
וואי אני גם צריכה
וזה באמת לט מאובססיה לעצמי זה לא נשלט
וזה באמת לט מאובססיה לעצמי זה לא נשלט
שואל השאלה:
דאמ כנראה זה לא היה רציני מלכתחילה אם ככה זה נגמר :\
דאמ כנראה זה לא היה רציני מלכתחילה אם ככה זה נגמר :\
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אחלה החלטה
בהצלחהה
חחח אחלה החלטה
בהצלחהה
אנונימית
שואל השאלה:
תראה אצל כל אחד זה אחרת
לא לשפוט סתם
יש כאלה שבזוגיות כבר מעל 3 שנים למשל ובת התחילה
זה לא ככ תלוי במין לדעתי
אלא בכימיה בין אנשים
תראה אצל כל אחד זה אחרת
לא לשפוט סתם
יש כאלה שבזוגיות כבר מעל 3 שנים למשל ובת התחילה
זה לא ככ תלוי במין לדעתי
אלא בכימיה בין אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
נעע אל תתבאס
כושל נכון אבל בסופו של דבר תסתדר
נעע אל תתבאס
כושל נכון אבל בסופו של דבר תסתדר
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
תודהה 3>
חחח
תודהה 3>
אנונימית
שואל השאלה:
אנימתהה^^
לפחות לא לקחת קשה אה?
אנימתהה^^
לפחות לא לקחת קשה אה?
אנונימית
שואל השאלה:
אנימתה
זה באמת יכול לעצבן, אם ניסית לדבר איתה על נושאים שונים וכל מה שהיא אמרה לך זה על מזג האוויר אז רילי מוזר מצידה
כאילו מה שואלים אותה שאלות והדבר היחיד שיש לה להגיד זה "קר ליי"
דאממ אחת המוזרות נשמעת לי
אנימתה
זה באמת יכול לעצבן, אם ניסית לדבר איתה על נושאים שונים וכל מה שהיא אמרה לך זה על מזג האוויר אז רילי מוזר מצידה
כאילו מה שואלים אותה שאלות והדבר היחיד שיש לה להגיד זה "קר ליי"
דאממ אחת המוזרות נשמעת לי
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
פעם הבאה ישר תברח (בדרך יפה כמובן כן?)
חחח
פעם הבאה ישר תברח (בדרך יפה כמובן כן?)
אנונימית