8 תשובות
וזה שהן בעד לא אומר שהן יצליחו תמיד
שואל השאלה:
אבל יכול להיות שזה שאנשים חיים יותר זה גם בגללם. לפחות ככה שמעתי, כי תעשיית התרופות צריכה אנשים חולים שחיים הרבה - בניגוד לאנשים בריאים שחיים מעט, מה שהיה פה.
האליטות לא רוצות או תומכות בדילול אוכלוסייה אלא זה תוצאה של שיפור ברמת החיים.
כאשר רמת החיים עולה, תוחלת החיים עולה ושיעור הילודה יורד(כפי שקורה בהמון מדינות מערביות בשנים האחרונות).
ובמצב כזה, בטווח הארוך, האוכלוסייה תקטן בגלל שיותר אנשים יביאו פחות ילדים ויהפכו להיות יותר מבוגרים.
יש היגיון המה שאתה אומר, יש פה פשוט ניגוד אינטרסים והחזק (תעשיית התרופות) מנצחת
שואל השאלה:
חרדים לדעתי חיים לא פחות מחילונים ומביאים הרבה יותר ילדים מהם
שואל השאלה:
אם אנשים חיים יותר אז כנראה שיש יותר אוכלוסייה בכל רגע נתון
למרות שאולי גם מביאים פחות ילדים ואז זה מצטמצם
דילול אוכלוסין ותוחלת חיים זה שני דברים שונים
מה הקשר בין השניים?