4 תשובות
זה לא הגיוני מה שאתה אומר
אי אפשר ששרתים יהיו טובים ובו זמנית הכניסה תהיה חופשית
כניסה חופשית זה מה שהופך שרתים ללא טובים
אי אפשר ששרתים יהיו טובים ובו זמנית הכניסה תהיה חופשית
כניסה חופשית זה מה שהופך שרתים ללא טובים
שואל השאלה:
אז תן שרתים ללא כניסה חופשית
אז תן שרתים ללא כניסה חופשית
אנונימי
לא מכיר, אני כבר שנים לא בקהילה הזאת
תחפש בדיסקורד יש בלי סוף
באותו הנושא: