96 תשובות
מחיסון? זה הדבר הכי מפגר ששמעתי
ממש לא.
אבא שלי חושב ככה
אין קשר
שואל השאלה:
jin
לצערי יש אנשים שבאמת חושבים ככה
לא נראלי
אוטיזם זה לא באג בגנים? או שזה תסמונת דאון... לא זוכרת אבל זה היה בחומר של כיתה ט במדעים למדתי את זה שנה שעברה
כן
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי
למה לעזעזל??
בתור מישהו שמאובחן על הרצף וכן התחסן, זה מאוד קל לומר שמשהו הגיע ממשהו אחד כי קל מאוד לאנשים שאין להם מידע במדעי המוח או ברפואה להסביר.

במציאות, אוטיזם זה דבר מורכב נורא, אנחנו עוד לא יודעים ממה מגיע אוטיזם כך שאי אפשר לומר שזה בגלל חיסונים. בעיקרון לכולנו יש תכונות של אוטיזם אם אנחנו רוצים ואם אנחנו לא (קשיים חברתיים, בעיות עם וויסות רגשי, רגישות חושית וכול.)
הקטע הוא שעם אוטיסטים, האוטיסטים עוברים את הסף שזה נחשב כבר לא רגיל.

גם אם אוטיזם היה מגיע מחיסונים, אתם לא חושבים שהיינו יודעים כבר מה בחיסון גורם להעברה של האוטיזם?

אנשים מעדיפים פשטות אבל לפעמים זה לא פשוט...
פעם לא היה אוטיזם
היום יש
מה השתנה מאז? ^^
אנונימי
למה אתה ישר מסיק שזה לא מה שאנחנו צריכים בגלל חיסונים מלא מחלות הפכו להיות רגילוצ ולא כאלה שהורגות לדוגמא שפעת פעם ליטרלי הייתה מת עם היה לך אבל בגלל חיסון אתה לא
^^כן היה פעם אוטיזם, הקטע הוא שפעם חשבו שזה נכות שכלית בגלל חוסר מודעות.
בגלל התקדמות בneuroscience ופסיכיאטריה ופסיכולוגיה, יש לנו כלים לדעת שהיום מדובר באוטיזם ולא בנכות שכלית.

גם "אספרגר" לא היה משהו מוכר וחשבו שיש אוטיזם רק למישהו שהוא בתפקוד בינוני/נמוך למרות שזה לא נכון.

איך שהאנושות התקדמה אה?
אגב חיסון עןבד שאתה מזריק קצת מהמחלה לגוף בצורה לא מזיקה.. והגוף עצמו מתנגד והוא מפתח בצורה טבעית חיסון נגד אותה מחלה
לא
לא היינו יודעים כבר שזה מחיסון (או יותר נכון אתם לא הייתם יודעים)
כי לא רוצים שתדעו ולא רוצים שתחשבו ככה
האליטות הגדולות רוצות שיהיו ילדים עם אוטיזם ורוצות את כל הדברים האלה
העולם הוא לא כזה תמים ^^^^^
אנונימי
למה שיצרו אנשים עם אוטיזם מה זה יעזור לאליטוט בדיוק
למה שיצרו אנשים עם אוטיזם?
אוטיסטים בתפקוד בינוני ונמוך שעולים למדינה משאבים כדי לתמוך בהם בזמן שהם לא עושים הרבה?
אף אחד לא יודע למה
אבל זה כל הקטע

קיצר אתם רוצים לחשוב שזה לא בגלל זה תחשבו
לי לא אכפת אני מודע לאמת^^
אנונימי
העולם הוא לא כזה תמים אבל העולם הוא לא כזה אדיוט כמו מה שאמרת עכשיו.
איזה לתמוך?
עושים בכם ניסויים^^^
אנונימי
^^מה גורם לך לחשוב שדווקא אתה, מכל האנשים בעולם, יודע שזאת האמת?
לא חושב שעשו בי ניסוי עד עכשיו...
רק אבחונים אולי ותרפיות וכל זה כי אובחנתי מגיל צעיר וטפלו בי מגיל צעיר אבל אף פעם לא עשו עליי ניסוי.
קל לומר דברים לא נכונים כשאתה לא על הרצף בעצמך.
חוץ מזה אתה מדבר שטויות מה יש להם לעשות ניסיום בבני אדם ולא כמה ליטרלי בכל בן אדם שלקח חיסון כדי לגרום לו להפוך לאוטיסט ואז מה?
מה אתם מפגרים
לא מתכוונים שעשו בכוונה חיסון כדי להפוך אנשים לאוטיסטים
מתכוונים שזה תופעת לוואי של חיסונים
אנונימית
חוץ מזה, יש גם חיות שיש להן אוטיזם.

יש כלבים נגיד שקשה להם עם אינטרקציה חברתית והם מראים התנהגות חזרתית. איך אתה מסביר את זה?
^^לא חשבנו ככה...
זה רק האנונימי הנחמד שלנו פה.
תופעת לוואי? איך בדיוק זה אפילו לא אפשרי אין שום דבר שתזריק שיגרום לך לדבר כזה לא היו מאשרים דבר כזה בכלל שים לב גם שיש 0 אנשים שהפכו לאוטיסטים בגלל החיסון או כול חיסון אחר די לבלבל במוח
כבר הסברתי איך חיסון עובד אבל אני יגיד עוד פעם
החיסון זה המחלה עצמה מוחלשת הגוף נלחפ במחלה ויוצר נוגדנים בצורה טבעית ואז שאתה נהייה חולה באותב מחלה הגוף משחרר את אותם נוגדנים
^ השאלה הזאת זה לא משהו שהיא המציאה
יש מלא מחקרים בנושא הזה וחוקרים את זה שנים
יש טענות בעולם שיש קשר
די לחשוב שאתם יודעים הכל
אנונימית
מלא מחקרים שלח מחקר אחד
אני אנונימית תלמד לקרוא
ותחפש לבד בגוגל אני לא עובדת אצלך
אנונימית
טוב קיצר
תבדקו על זה עוד קצת
עדיין לא תשתכנעו?
שלכם
תרצו או לא אוטיזם זה בגלל החיסונים
אנונימי
יש לכם בעיות קריאה? מה אתם מדברים אליי בלשון זכר יא טמבלים
אנונימית
^אנחנו לא מדברים איתך, אנחנו מדברים עם מי שכתב מעלייך.
^^^תקרא את המאמר ששלחתי פה.
חחחחחח אני מת אנונימית^^^
אנונימי
אתה ליטרלי פשוט התעלמת מכל מה שהוא כתב...
אמאא
אנונימית
מה שהוא כתב זה חרטא
אנונימי
אנשי קונספירציה שוחכים שזה קונספירציה אחרי כמה זמן ואז בטוחים שזה 100 אחוז נכון
ברור שהם ימציאו לזה מחקרים
הם רוצים שאנשים ימשיכו להתחסן
אנונימי
^כן כי אתה מדען? יש לך ידע במדעי המוח? יש לך ידע בפסיכיאטריה?
או שאתה אומר כי אין לך איך להפריח את זה?

אני לא יודע ממי קבלת את המידע הזה אבל נתתי לך את המידע פה אמת לאמיתה..
אנשי מדע יכולים להראות לכם הוחכחות אבל תעדיפו להאמין למוזר ביוטיוב או באתר שזרוק סתם שאלות ומראה דברים לא אמינים ואומר שאסור להאמין למששלה הגיוני סך הכול אתם כאלה נואשים למשהו סודי או משהו ששולטים בכם כאילו זה סדרה שזה עצוב
ברור שרוצים שנמשיך להתחסן, זה כי חיסונים מגנים עלינו ממחלות בכך שאנחנו מפתחים נוגדנים לאותה מחלה...
טוב אנונימי אין לי מה להמשיך לעשות איתך דיון, אתה מן הסתם לא תשנה את דעתך לא משנה כמה הוכחות אני אביא לך.

שיהיה לך יום טוב.
אחי חיסונים ממש לא מגנים עלינו
פה הטעות שלך
אנונימי
מאיפה אתה מביא את זה אבל מהתחת שלך?
תראה לי פאקינג הוכחה
איזה רמה גבוהה
אנונימית
^^^^תשמע, אני חושב שחסר לך ידע בביוכימיה, מיקרוביולוגיה ורפואה בכללי.
אל תתחסן סבבה, אבל ברגע שתגיע לבית חולים בגלל שלא התחסנת למחלה כלשהי חס וחלילה, אל תאשים את הממשלה בזה גם טוב?
מה רמה אתה לא יכול להגיד משהו כמו חיסונים זה לא טוב בלי להראות את מקור המידה או הוכחה
די אני מתה אמאלה
אנונימית
אתה מהאנשים שיאמינו למישהו בלי רקע רפואי לא למד כלום על חיסונים שאומר שזה מסוכן
לעומת מישהו שלמד כל החיים שלו שאומר שזה לא מסוכן
^ למה את כל כך כועסת?
אנונימית
אני בן ואף אחד לא כועס אני פשוט בשוק מהטיפשות
שאנשים בוחרים להאמין למישהו רנדומלי מאתר שנקרא האמת שמסתירים מכם או משהו כזה
מאשר אשכרה בן אדם שמתעסק בזה ולמד את אותו מקצוע
שואל השאלה:
אנונימי
תמיד היה פשוט לא היה את השם
ולרוב הרגו אותם בגלל שהם שונים
שואל השאלה:
jin
ו klinka
אתם מדהימים❤❤
לא, אוטיזם הוא דבר מולד
זה תאוריה ישנה מאד אבל היום כבר לא חושבים ככה
אחיאתה מכניס לגוף שלך חומרים בלי לדעת אפילו מה אלה החומרים האלה רק כי כמה רופאים אמרו שזה טוב

גם ראינו איזה טוב היה החיסון קורונה סתם חרטא ^^^^^
אנונימי
מי שעשה את המחקר הזה היה מתעלל ממש בילדים ברמות מזעזות ולכן הם לא יצאו שפויים אבל באמת שזה כל כך ישן שהיום כבר לא מדברים על זה
עוד פעם לא מכינסים לך שום חומר לגוף חוץ מאת המחלה עצמה בצורה מוחלשת
תבין כבר
די אחי
עזוב תמשיך להאמין לזה
אני רק אגיד עוד משהו אחד

חבר שלי לפני שיצא החיסון חלה בקורונה
אז זה אומר שעכשיו הוא מחוסן לקורונה לא?
כי המחלה נכנסה לו לגוף כמו חיסון
אז אחרי זה הוא חלה שוב
למה?

אני מכיר גם מלא שהתחסנו לקורונה
אתה יודע כמה מהם חלו שוב גם אחרי החיסון?
כמעט כולם

נגיד גם מחלת טטנוס
זאת שרוצים לדחוף לך כל פעם שאתה נופל ויורד לך דם
אתה יודע כמה אנשים חלו בה בישראל?
רק 2 אנשים
זהו
ובכל זאת מנסים לדחוף לך את החיסון כל פעם שאתה נופל

לא דוחפים לך רק את המחלה
תתחיל להבין זה סתם בולשיט
אנונימי
^כי זה לא חיסון תמידי, החיסון לא נשאר לנצח.
יש חיסונים שכן נשארים ואני לא מבין בזה כי אני לא מדען או רופא.
2 אנשים חלו בטטנוס זה דבר טוב (לא שאנשים חלו, אלא הכמות כמובן) ולמה זה? בגלל שעודדו חיסונים וזה מנע התפשטות של המחלה.

ועזוב טטנוס, בוא ניקח פפילומה נגיד. אתה יודע כמה אנשים היו חולים בפפילומה אילולא החיסונים? הרבה יותר ממה שהיום.
יש מלא עדויות של הורים שאחרי שהם חיסנו את הילד שלהם בחיסון לגיל שנה הוא התחיל להתנהג מוזר לדפוק את הראש בקיר ולהראות סימנים של אוטיזם יש קבוצות הורים שלמות שמדברים שם על מה שקרה לילד שלהם ואגב זה קרה לאח שלי שהוא היה קטן אמא שלי אמרה את זה ואז היא גילתה את הקבוצות.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי
לא בגלל שרופאים אמרו
לי יש מקור לך יש?
אני חושבת שלא
והחיסונים לקורונה עזרו עובדה הקורונה הפסיקה
שואל השאלה:
אנונימית
דבר ראשון תביאי מקור
דבר שני זה קורה כי אחרי גיל שנה מתחיל האוטיזם אין קשר בין זה לחיסונים
והכי חשוב משהו יחיד שקרה לכמה אנשים לא אומר כלום
לא לדבר על זה שהיה אוטיזם לפני שהיו חיסונים
^לא מעניין אותי מה תגיד
זה קרה לאח שלי, לא חייבת לך שום מקור.
תוכיח שאחרי גיל שנה מתחיל האוטיזם, חובת ההוכחה עליך.
הוא היה ממש בסדר בגיל שנה עד החיסון
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
איך את יודעת שזה קרה מהחיסונים דווקא?
שואל השאלה:
וגם את כן חייבת כי אז את מפיצה שקרים ואת פשוט יוצאת סליחה על המילה טיפשה מעל לכל דימיון
חקרתי מספיק
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אז תראי מה חקרת או כמו שאמרתי
אם את לא מביאה זה מוכיח שאת מדבר שטויות ואת יכולה לגרום לאנשים לא לחסן את הילדים שלהם וליצור נזק אמיתי.
בלה בלה בלה בלה מה כתבת בלה בלה בלה
לך תחקור בעצמך.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
שוב ההתנהגות שלך מוכיחה כמה הטענה שלך טיפשית.
אין לי כוח לאנשים עצלנים שרוצים שיביאו את ההוכחות עד אליהם
חובת ההוכחה היא רק על מי שרוצה הוכחות, לך לחפש אותן יא עצלן.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אם מחפשים בגוגל מוצאים רק דבר אחד.
את טועה
מי מחפש בגוגל הוכחות ח ח ח ח ח ח ח ח ח נתחיל מזה.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
כל בן אדם
רופאים פרופסורים אוניברסיטאות מחקרים הכל שם והכל אומר בפה אחד
את יוצאת מטומטמת
אתה יוצא מטומטם אבל אני לא אתחיל להסביר לך אפילו למה
לחפש בגוגל הוכחות זה כמו לבקש מביבי נתניהו לא לשקר.
אנונימית
כן , לגמרי שכן
אנונימית
בתור אחת שלאח שלה יש אוטיזם בגלל חיסון אני יכולה להגיד שכן, כל המחקרים מראים זאת ותתווכחו עד מחר
אנונימית
יכול להיות שבחלק מהמקרים כי יש עדויות של אנשים שמספרים שהילד שלהם התפתח תקין לגמרי ואחרי החיסון הפסיק לדבר והתחילו תופעות של אוטיזם שבכלל לא היו לפני
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
איזה מחקרים לעזעזל?
אף מחקר לא אמר את זה
^טכנית היה מחקר ב1998 אבל הוא הוכח ככוזב ושקרי.
שואל השאלה:
klinka
כן אבל כמו שאמרת הוא אינו נכון
ובכלל זה לא אפשרי שאוטיזם נגרם מחיסונים
אוטיזם זה גנטי
אני גם כתבתי שהיה מחקר אבל הוכיחו שהוא היה שקרי ומוטעה
שואלת השאלה: מה זה משנה לך? אני אומרת את האמת יום מן הימים תבין מאחלת לך לא ללקוט ולהיות על הרצף אחרי חיסון כלשהו לבבות
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אני על הרצף וכל פסיכול שהייתי אצלו אמר דבר אחד:
זה גנטי חיסונים לא יכולים לשנות את הגנים
אוקי ולמה אתה מאמין לפסיכולוג? הוא אפילו לא קרוב לדעת מה שרופא יודע .. וזה לא שהרופאים יודעים הרבה סליחה שאני ממעיטה אבל כן , מצטערת להגיד את האמת חיסונים זה דבר מסוכן .
תאמינו/לא תאמינו בחירה שלכם באמת באמת אני רק מצטערת בצערכם.
אנונימית
סליחה את בת
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
הוא זה שאבחן אותי
א ב ח ן
הוא מבין יותר מכל אחד והוא חקר על זה באוניברסיטה.
ואם זה מה שאת אומרת את פשוט מטומטמת
תודה רבה
חתימות אחרכ

אה רגע, לא מקבלת מקנאים (נשיקות)






דיי סיימתי את הויכוח אבל תזכרי מה אמרתי
אנונימית
חחח לא
זה בגנים
אנונימי