4 תשובות
בצבא כאילו? לקביעת פרופיל
אם בצו הראשון לא קבעו לך או שהיה חסר לך מסמכים
שואל השאלה:
אוקיי תודה
זה מפחיד? מה עושים שם?
מי נמצא שם? אני אבוא לבד?
אנונימית
זה סבבה לגמרי, לרוב פשוט מפגש נוסף עם רופא או כמה. אין למה להילחץ
זה לא מפחיד את יושבת עם רופא הוא עובר על הנתונים שלך ונותן לך פרופיל