6 תשובות
בסנטר
לסביות הן נשיות אין גבריות יש רק הומואים גבריים
אנונימי
שואל השאלה:
יש לסביות גבריות יותר ויש לסביות נשיות יותר
אנונימית
תלוי לאיזה מטרה את רוצה...
אני יכולה להיות כזאתי..
סתם סתם
שואל השאלה:
^חחח
אנונימית
בפאבים והמועדונים של הלסביות בתל אביב
אנונימית