6 תשובות
בסנטר
לסביות הן נשיות אין גבריות יש רק הומואים גבריים
אנונימי
שואל השאלה:
יש לסביות גבריות יותר ויש לסביות נשיות יותר
יש לסביות גבריות יותר ויש לסביות נשיות יותר
אנונימית
תלוי לאיזה מטרה את רוצה...
אני יכולה להיות כזאתי..
סתם סתם
אני יכולה להיות כזאתי..
סתם סתם
שואל השאלה:
^חחח
^חחח
אנונימית
בפאבים והמועדונים של הלסביות בתל אביב
אנונימית
באותו הנושא: