4 תשובות
לרכזת הייתי מדפיס על בלוק עץ תמונה משותפת שלנו יחד עם כיתוב כלשהו שאומר תודה יחד עם שוקולד או משהו,
ולצוות הייתי מביא לכל אחד חפיסת שוקולד ופתק של מה הוא היה עבורי בשירות ומדבר על הקשר(אם אתם הרבה בצוות אז אולי לא כי זה הרבה עבודה)
קניתי את זה למורה שלי בסוף יב
שואל השאלה:
אז תקנה אהוב
אנונימית
הייתי קונה מלפפון ווזילין