4 תשובות
פורטנייט זה אונליין וזה חינמי
כדי לשחק באונליין צריך לשלם. אלא אם כן המשחק חינמי, ואז לא צריך
כן מוצרך להיות מנוי בxbox live
ממה שאני יודע צריך לשלם לxbox live בשביל אונליין
באותו הנושא: