18 תשובות
כנראה פעם חשבו שאתה נראה טוב (לפני שנולדת)
אנונימי
אנשים מהגיל שלך חושבים ככה וכנראה לא אומרים
לרוב בנים בגיל הזה מתביישים לא יודעת אני בת אומרת כל יום כמעט לחברות שלי שהן מהממות וגם לאנשים ברחוב סתם אם הם נראים טוב בנים בגיל הטיפש עשרה הם אהבלים הכל מסתכם בתפיסה שלך לעצמך מה שיפה זה הביטחון העצמי שלך
שואל השאלה:
^^^אני יודע שהם התכוונו לאיך שאני נראה עכשיו
^^^אני יודע שהם התכוונו לאיך שאני נראה עכשיו
אנונימי
אני בטוחה שאתה חתיך רצח
שואל השאלה:
תודה אבל אני לא כל כך
תודה אבל אני לא כל כך
אנונימי
תזהר ממני אנונימי, אתה מושלם כמו שאתה אף פעם אל תוריד ממך
חתיך שלי אתה אני בעד להתחתן
שואל השאלה:
חחח וואי חנקת אותי
חחח וואי חנקת אותי
אנונימי
שואל השאלה:
אגב הביו שלך גאוני
אגב הביו שלך גאוני
אנונימי
רוצה להיכנס לחדר המיטות ? אני אראה לך כמה אתה נראה טוב
תודה אנונימי התאהבתי בך זהו
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימי
רק חחח ? לא תזדהה למטרת עזרה בלבד^^
שואל השאלה:
אוקיי הנה
אוקיי הנה
אנונימי
שואל השאלה:
פאק הנה
פאק הנה
אנונימי
שואל השאלה:
רגע למה זה עדיין באנונימי
רגע למה זה עדיין באנונימי
אנונימי
תכתוב לי בקיר
באותו הנושא: