5 תשובות
שואל השאלה:
ג'ינג'ית נכון זה מעלה את העצבים ברמה מטורפת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני שמחה שיש עוד מישהי עם מצב דומה לשלי
באלך לספר על מה קורה בינכן בפרטי?
אנונימית
שואל השאלה:
^^תקשיבי אני מתחזקת וזה מה שאני באמת רוצה לעשות ולהשתחרר מזה ולא לדבר עין הרע יותר
אני באמת הבנתי את המילים שלך וחושבת שהן נכונות אמלה צודקת לגמרי אבל יש פשוט אנשים שמחממים את הכל וזה גורם לי להתעצבן
אנונימית
בעיקרון לפי איך שאני רואה את זה, את האובססיבית בסיפור לפי מה שאת מספרת החברה הכי טובה שלך קוראת גם לך החברה הכי טובה שלה והחברה האחרת היא מקום שני אז מה אכפת לך? בסוף כל הקנאה שלך תפריד בניכם לא הילדה הזאת
אולי את מרגישה דחויה ? פוחדת שהחברה הטובה תפסיק? כשאת חוששת מהחדשה , את נותנת כוח לפחד, והוא מטריד אותך.
יש כאן לעבוד על יותר בטחון עצמי. לרשום לעצמך את כל היתרונות שלך . להביט בהן בכל יום. להתמקד במה שיש ולא במה שחסר. להודות על מה שיש ולשמוח. ולא לתת לה כל כך הרבה מקום במחשבותיך. הכוונה לחדשה.
את נהדרת כפי שאת. ואין לך תחליף.