7 תשובות
לא
זה בסדר ממש
את יכולה להכיר מישהו גם בצבא או באוניברסיטה יש לך מלא זמן
לא, זה לא מוזר
למה שזה יהיה -_-
אני בן 17 וחצי ולא היתנשקתי ולא הייתה לי חברה זה הסדר
אני עוד שנייה 18 ובאותו מצב ומכירה מלא במצב שלנו. יש הרבה שעושים את זה בגיל מוקדם אבל גם ההפך וזה בסדר
ממש לא מוזר
לגיטימי אני פעם ראשונה עשיתי בגיל 19 יש לך זמן