9 תשובות
שואל השאלה:
תוכל/ י לספר מה עשית או בכללי מה עושים ואיך היה ? נכנסת לכלא? ראית קצין מיון ? הביאו לך את התפקיד שרצית אחרי זה ?
שואל השאלה:
ובדרך כלל התפקידים שהקצין מיון הביא לך הוא באותו רמה של התפקיד שקיבלת מקודם או יותר טוב או פחות טוב? כאילו יש סיכוי סתם דוגמא שהוא יתן לי תפקיד יותר טוב ממה שקיבלתי עכשיו? או שתמיד זה תפקיד חרא יותר
שואל השאלה:
כי הביאו לי טכני של חיל האוויר וכל העולם אומר לי לברוח משם וזה חרא ואני כן רצה לעשות תפקיד משמעותי וטוב (לא אכפת לי גם להיות חודש בבסיס העיקר שיהיה לי תפקיד טוב ) וקיבלתי מיונים למוסד ולחיל האוויר ומודיעין ולצערי לא עברתי ולא בא לי להתקע באיזה תפקיד פח ל3 שנים ולתקן מטוסים או משהו אלא משהו יותר מעניין ומועיל אז השאלה אם יתנו לי דברים בסגנון הזה ? יש לי דפר 80
שואל השאלה:
זהו שאני מתגייס בסוף פברואר ואני בריבים עם מיטב האלה שהם נכים במוח ואני מאחל להם רק רע ועד שהם עונים להודעות זה לוקח 300 שנה אז אני שולח וחופר להם ובינתיים אין ממש התקדמות והם תמיד אומרים לי שאין מה לעשות אי אפשר לערער על התפקיד כי זה החלטה של צה"ל
שואל השאלה:
מה הכוונה קשה ? כי לפי סיפורים איך שאתה מסרב אתה הולך לכלא לאיזה חודש ואז מנסים לענות אותך שתסכים להתגייס לתפקיד שנתנו לך
שואל השאלה:
אבל השאלה האם בסופו של דבר יתנו לי תפקיד יותר משמעותי ומעניין או שבסוף יתנו לי תפקידים יותר גרועים כדי "להעביר את השירות " שזה אני לא רוצה אני כן רוצה שירות משמעותי פשוט בתפקיד טוב שמתאים לי.
אתה מכיר כאלה שקיבלו תפקיד חרא והקצין מיון או לאחר מכן נתנו לו תפקיד יותר טוב ?
שואל השאלה:
אבל מה הכוונה מענים ? מה הם עושים ? אתה קיבלת תפקיד יותר טוב אחרי כל הסבל הזה ?
שואל השאלה:
והוא בוחן נגיד מיונים קודמים שעשיתי ? ונגיד לפי הדפר שלי שזה 80 אז כאילו הוא יתן לי תפקידים בהתאם ?
שואל השאלה:
כאילו אתה נכנס לקצין מיון בבקו"ם ואז מה כאילו קורה ? מה התהליך מה הוא שואל?