111 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מדברת על מחבלים ואתה יודע את זה ...
וגם אם נשים אחרות יכולות להילחם גם אני...
אני לא מדברת על מחבלים ואתה יודע את זה ...
וגם אם נשים אחרות יכולות להילחם גם אני...
אנונימית
אם יהיו רק נשים העולם העולם יהיה הרבה הרבה יותר גרוע.
כל העולם יהיה פשוט פצצת עצבים מתקתקת
כל העולם יהיה פשוט פצצת עצבים מתקתקת
שואל השאלה:
^גברים יצרו את זה... לנשים לא היה הזדמנות לעשות כלום, הן היו בבית עם הילדים.
למה? כי זה מה שהגבר בחר
^גברים יצרו את זה... לנשים לא היה הזדמנות לעשות כלום, הן היו בבית עם הילדים.
למה? כי זה מה שהגבר בחר
אנונימית
זו פשוט אמירה שוביניסטית, לא צריך להתייחס למי שאומר דברים כאלה.
נשים וגברים שניהם חלקים אינטגרליים מהחברה ותורמים להתפתחות שלה, כשגברים טוענים שהרלוונטיות היחידה שלהם זה "הגנה" בתגובה ל"תקיפה" שמגיעה מגברים אחרים זה סתם יוצר תככים וויכוחים על פמיניזם/שוביניזם.
אז אין שום טעם להתייחס לאנשים שמדברים ככה.
נשים וגברים שניהם חלקים אינטגרליים מהחברה ותורמים להתפתחות שלה, כשגברים טוענים שהרלוונטיות היחידה שלהם זה "הגנה" בתגובה ל"תקיפה" שמגיעה מגברים אחרים זה סתם יוצר תככים וויכוחים על פמיניזם/שוביניזם.
אז אין שום טעם להתייחס לאנשים שמדברים ככה.
תחשבי שכל המנהיגים בעולם יעלמו ולא יהיה חשמל
אבל מגנים אלינו ממיי??? מגברים? אז היה הרבה יותר טוב בלי גברים בסיטואציה הזאת,לא היינו בכלל צריכות הגנה
אבל מונדו מאמי, אתה סותר את עצמך. היא צודקת. גברים אחראים לרוב המוחלט של מעשי אלימות בעולם הזה, ובעיקר לתקיפות מיניות. נכון שזכרים חזקים יותר פיזית, אבל זה לא טיעון טוב, כי שוב, להגן ממי? נכון שיש נשים שמבצעות פשעים, אבל סטטיסטית הרבה פחות. קיצר אל תדאג אני לא אומרת שאתה לא חשוב פשוט בפאן של הביטחון גם אתם יוצרים הרבה יותר בעיות מאשר "מספקים הגנה", ודי כבר עם התסביכי נחיתות.
מסכימה איתך בהחלט, רק תזכרי שלא כל הגברים כאלה תודה לאלל
מסכימה איתך בהחלט, רק תזכרי שלא כל הגברים כאלה תודה לאלל
לא כולן מרכלות דיי להכליל זה כמו שאני אגיד שכל הבנים חזקים ועם קוביות אז די
צריך לתחזק את העולם
תשתיות,מפעלים,חשמל,חקלאות
דלק,ועוד הרבה הרבה דברים שלא ציינתי
העולם לא ימשיך להיות קיים
תשתיות,מפעלים,חשמל,חקלאות
דלק,ועוד הרבה הרבה דברים שלא ציינתי
העולם לא ימשיך להיות קיים
אנונימי
מכן* לא ממכן.
אויש אני מתה עליך אתה פשוט הטענה שלי באופן מושלם. פשוט תמשיך לדבר אתה מביך את עצמך וזה מצחיק אותי.
אויש אני מתה עליך אתה פשוט הטענה שלי באופן מושלם. פשוט תמשיך לדבר אתה מביך את עצמך וזה מצחיק אותי.
גם אתם לא הייתם מתרבים זה לא קשור,למה שניהיה חסרות אונים סבבה שאולי יהיה לנו דעות אחת על השנייה,אז מה ? אז אני אהרוג אותה, נו באמת
את חושבת שאין נשים רעות? שאם היה רק נשים הכל היה יופי טופי? קחי למשל את אחות של קים ג'ונג און שהיא יותר פסיכופתית ממנו
אני ממש לא חושבת ככה אז לא להכניס לי מילים לפה,אני מדברת ספציפית על תגובה שאני לא מסכימה איתה
אם על כל דבר את ישר מתגוננת זה אומר שאת מבינה שאת טועה
טועה במה? אני רק מביעה את דעתי על נושא מסוים אין פה נכון ולא נכון.
אני חושבת שגברים שאומרים כאלה משפטים מנסים ללטף לעצמם את האגו
לא להיצמד לעובדות, או להוכחות בשטח, יותר להגיד משפטים כללים על גברים
שהם חזקים ואנחנו חלשות. אמנם בגלל עניין ביולוגי יש להם יותר רקמת שריר
עם זאת בכל מה שנוגע למלחמה הנוכחית, יצאו פה לביאות בסדר גודל מטורף
נשים שהגנו על ישובים, על משפחות והצילו משפחות רבות תוך לחימה כבדה.
כך שנשים יודעות להתגונן בעת הצורך, כך גם בטבע - הלביאות חזקות מאוד
ומגנות על הגורים מפני איומים שונים - והן לא הולכות לקרוא לאריה אלא מסתדרות.
נשים הן עם חזק במובנים רבים, ומי שלא מעריך אותן מנסה להרים לעצמו
תוך שהוא מתעלם מהעובדות שבטח - לא הייתי מזבזבזת על אלו זמן בויכוחים
לא להיצמד לעובדות, או להוכחות בשטח, יותר להגיד משפטים כללים על גברים
שהם חזקים ואנחנו חלשות. אמנם בגלל עניין ביולוגי יש להם יותר רקמת שריר
עם זאת בכל מה שנוגע למלחמה הנוכחית, יצאו פה לביאות בסדר גודל מטורף
נשים שהגנו על ישובים, על משפחות והצילו משפחות רבות תוך לחימה כבדה.
כך שנשים יודעות להתגונן בעת הצורך, כך גם בטבע - הלביאות חזקות מאוד
ומגנות על הגורים מפני איומים שונים - והן לא הולכות לקרוא לאריה אלא מסתדרות.
נשים הן עם חזק במובנים רבים, ומי שלא מעריך אותן מנסה להרים לעצמו
תוך שהוא מתעלם מהעובדות שבטח - לא הייתי מזבזבזת על אלו זמן בויכוחים
די ברור לכולם שרוב הפשע מבוצע על ידי גברים, אבל זה גם לא אומר שבעולם שיש בו רק נשים לא היה צורך לדאוג, פשוט לא היו הפרשי כוח גדולים (בממוצע)
בעולם המורכב מנשים בלבד הנשים שכן מבצעות פשעים היו יותר דומיננטיות, מה שכן בגלל שהן באותה רמת כוח בדרך כלל אז הרבה פחות צריך לפחד מאשר מגבר, שברוב המקרים חזק יותר
גם אני יותר מפחד אם אני רואה גבר ברחוב בלילה מאשר אישה
בעולם המורכב מנשים בלבד הנשים שכן מבצעות פשעים היו יותר דומיננטיות, מה שכן בגלל שהן באותה רמת כוח בדרך כלל אז הרבה פחות צריך לפחד מאשר מגבר, שברוב המקרים חזק יותר
גם אני יותר מפחד אם אני רואה גבר ברחוב בלילה מאשר אישה
מי שבאמת מאמין שגברים/ נשים הם מיותרים לא מבין כלום מהחיים שלו
אנונימית
בנים בנו את כל העולם הם הפועלי רחובות בניינים כמעט כל המנכ"לים בלי ניוטון ואיינשטיין לא היה לכם אפילו פיזיקה כל המתמטיקה היוונית אלו רק גברים לא הייתה לרובכם משיכה מינית שתגרום לכן להמשיך לנוע ולא היה לכם ילדים ליצור מורשת
אם גברים לא היו קיימים, הסיכונים היחידים שהיו על אישה הן נשים אחרות וסכנות בלתי־אנושיות.
אם אישה אינה יודעת להילחם אז כמו שגבר היה יכול להגן עליה גם אישה שיודעת להילחם תדע להגן עליה ממחבלות או נשים שיתקפו אותה. הרי גם התוקפת וגם המגינה אישה, אין סיבה שלא תהיה אישה שתוכל להגן עליה מסיכון כזה אבל כן גבר.
נשארו לנו רק סיכונים בלתי־אנושיים.
יש הרבה סיכונים בלתי־אנושיים שהם חזקים מגברים: רוב בעלי החיים שמסכנים בני אדם ביולוגית הרבה יותר חזקים מהם.
אז איך הגבר יכול להגן עליה מפניהם? פשוט מאוד, טכנולוגיה. אלא שטכנולוגיה זמינה גם לנשים. אישה גם יכולה לירות על אריה או קרנף שיתקוף אותה.
בשני המקרים יש לנו שימוש בטכנולוגיה כדי להתמודד עם יצור חזק הרבה יותר.
יש לכם טיעון אחר? יופי, זה לא הטיעון שהוצג כאן.
אם אישה אינה יודעת להילחם אז כמו שגבר היה יכול להגן עליה גם אישה שיודעת להילחם תדע להגן עליה ממחבלות או נשים שיתקפו אותה. הרי גם התוקפת וגם המגינה אישה, אין סיבה שלא תהיה אישה שתוכל להגן עליה מסיכון כזה אבל כן גבר.
נשארו לנו רק סיכונים בלתי־אנושיים.
יש הרבה סיכונים בלתי־אנושיים שהם חזקים מגברים: רוב בעלי החיים שמסכנים בני אדם ביולוגית הרבה יותר חזקים מהם.
אז איך הגבר יכול להגן עליה מפניהם? פשוט מאוד, טכנולוגיה. אלא שטכנולוגיה זמינה גם לנשים. אישה גם יכולה לירות על אריה או קרנף שיתקוף אותה.
בשני המקרים יש לנו שימוש בטכנולוגיה כדי להתמודד עם יצור חזק הרבה יותר.
יש לכם טיעון אחר? יופי, זה לא הטיעון שהוצג כאן.
אנונימי
היו נשים שהיו מדעניות וממציאות.
הסיבה שהיסטורית היו הרבה יותר גברים בתפקידים האלה אינה שהם חכמים יותר אלא שהממסד הגברי הקשה על גברים להתקבל לאותם תחומים.
אם נשים היו יכולות להתרבות בלי גברים הן היו מצליחות להסתדר בסוף.
כמובן שיהיו להן קשיים בדרך, אבל בני אדם לא הגיעו לאן שהם היום בכך שהם היו חזקים וקשוחים.
הסיבה שהיסטורית היו הרבה יותר גברים בתפקידים האלה אינה שהם חכמים יותר אלא שהממסד הגברי הקשה על גברים להתקבל לאותם תחומים.
אם נשים היו יכולות להתרבות בלי גברים הן היו מצליחות להסתדר בסוף.
כמובן שיהיו להן קשיים בדרך, אבל בני אדם לא הגיעו לאן שהם היום בכך שהם היו חזקים וקשוחים.
אנונימי
אמאלה הרמת iq של הבנים בתגובות
אלוהים ישמור
אלוהים ישמור
אנונימית
אמאלה מביך שאנשים חושבים שכל המהות של גברים זה להיות אלימים או להגן על נשים תלמדו קצת מה זה אנרגיה גברית ואנרגיה נשית ומה זה באמת אומר ולא את השטויות שסיפרו לכם
אנונימית
כיום אין צורך בהגנה של גברים.
זה דברים שנותרו מהעבר
זה דברים שנותרו מהעבר
שואלת השאלה את פמיניסטית ממורמרת חסרת חיים וכל מי שזורם איתך כנל, תתקדמו הלאה!!
אתן לא שוות יחס אפילו , כי הרמא שלכן זה של אנשים ממורמרים חסרי חיים. כי אנשים בעלי אינטליגנציה גבוהה לא מדברים בצורה כה מתנשאת דוחה ומגעילה, הגברים הם אלה שמגנים על נשים בכללי ולא מעצמם, זה שאת רושמת מעצמם רק מראה כמה שנאה מרמור וחוסר אינטליגנציה יש לך, את פשוט לא שווה יחס. תתיקדמו את וכל מי שחושב כמוך או שתרעילו את עצמכן עם הרעל הזה שאתן מאכילות את עצמכן של כל השנאת גברים הזאת.
אתן לא שוות יחס אפילו , כי הרמא שלכן זה של אנשים ממורמרים חסרי חיים. כי אנשים בעלי אינטליגנציה גבוהה לא מדברים בצורה כה מתנשאת דוחה ומגעילה, הגברים הם אלה שמגנים על נשים בכללי ולא מעצמם, זה שאת רושמת מעצמם רק מראה כמה שנאה מרמור וחוסר אינטליגנציה יש לך, את פשוט לא שווה יחס. תתיקדמו את וכל מי שחושב כמוך או שתרעילו את עצמכן עם הרעל הזה שאתן מאכילות את עצמכן של כל השנאת גברים הזאת.
אנונימי
אנונימי
אני עדיין לא מבינה ממה נשים צריכות הגנה מהגברים שלהן??
אני עדיין לא מבינה ממה נשים צריכות הגנה מהגברים שלהן??
^זה בדיוק העניין שהן לא צריכות הגנה מהגברים שלהן. שואלת השאלה שמה דגש שהן כן צריכות כאילו כל הגברים אלימים רק בגלל היותם גברים
אנונימי
אז אתה אומר שנשים לא צריכות הגנה??
הכוונה שלי ממה אתה חושב שהן צריכות הגנה
הכוונה שלי ממה אתה חושב שהן צריכות הגנה
מבעלי חיים , מצבי מזג אוויר מסוכנים (גשם קשה , טורנדו צונאמי וכו) , מחלות , פציעות וכו
תצאי מהטיקטוק איכ
תצאי מהטיקטוק איכ
איך הם יכולים להגן על אישה ממחלה
או מרוח
זה לא בשליטה שלהם
או מרוח
זה לא בשליטה שלהם
^^^מכל דבר, ולאוו דאווקה הגנה גם עזרה!
מי שיכול לתקוף אשה זה יכולה להיות גם אשה אחרת שיותר חזקה. זה יכול להיות משהו שיכול ליפול עליה או משיהו/מישהי/משהו שיכול לדרוס אותה , לפגוע בה , זה לא חייב להיות גבר מפני שזה יכול להיות כל דבר אשה/גבר/חיה ואפילו דבר דומם כלשהו בעל כוח עוצמתי כאשר גבר יכול להציל את האשה הרבה יוצר מהר והרבה יותר בקלות מאשר אם הייתה אשה אחרת לידה.
כנל מה שיפה ומושך בגבר זה שהוא גבר, מה מתבטא בגבריות שלו ? זה שהוא מגן על החלש ודואג , עוזר, אכפתי כבנאדם שמנצל את הכוח הפיזי שיש לו בשביל לדאוג לאחרים , כמובן הכי הרבה בים אותם האחרים זה הנשים כי אנחנו בתור גברים מאוד נמשכים אליכן ואוהבים אתכן.
מי שיכול לתקוף אשה זה יכולה להיות גם אשה אחרת שיותר חזקה. זה יכול להיות משהו שיכול ליפול עליה או משיהו/מישהי/משהו שיכול לדרוס אותה , לפגוע בה , זה לא חייב להיות גבר מפני שזה יכול להיות כל דבר אשה/גבר/חיה ואפילו דבר דומם כלשהו בעל כוח עוצמתי כאשר גבר יכול להציל את האשה הרבה יוצר מהר והרבה יותר בקלות מאשר אם הייתה אשה אחרת לידה.
כנל מה שיפה ומושך בגבר זה שהוא גבר, מה מתבטא בגבריות שלו ? זה שהוא מגן על החלש ודואג , עוזר, אכפתי כבנאדם שמנצל את הכוח הפיזי שיש לו בשביל לדאוג לאחרים , כמובן הכי הרבה בים אותם האחרים זה הנשים כי אנחנו בתור גברים מאוד נמשכים אליכן ואוהבים אתכן.
אנונימי
^ תחשבי איך היום אם את תקבלי מחלה או טורנדו יבוא לבית שלך את לא תמותי מזה כנראה
מעניין איך זה שפעם טורנדו היה הפתעה והיום את תקבלי הודעות שהומצאו ע"י גבר במכשיר שהומצא ע"י גבר על זה שיש טורנדו שמתקרב , גם המכשירים שמזהים את זה הומצאו ע"י גבר.
אם מחלות יש מיליוני תרופות טיפולים ניתוחים וכו שהומצאו ע"י גברים
מעניין איך זה שפעם טורנדו היה הפתעה והיום את תקבלי הודעות שהומצאו ע"י גבר במכשיר שהומצא ע"י גבר על זה שיש טורנדו שמתקרב , גם המכשירים שמזהים את זה הומצאו ע"י גבר.
אם מחלות יש מיליוני תרופות טיפולים ניתוחים וכו שהומצאו ע"י גברים
אנונימי
דבר ראשון זה קורה הרבה יותר מכל הדברים שאמרת שאישה מוטרדת.
שבר שני הרוב המאוד גדול אין לגבר שליטה על כלום.
ההגנה שלו חסרת תועלת זאת הנקודה שלי.
ברור שיש מלא דברים שלא קשורים לגברים שיכולים לקרות עם זה אני מסכימה מאוד
דבר ראשון זה קורה הרבה יותר מכל הדברים שאמרת שאישה מוטרדת.
שבר שני הרוב המאוד גדול אין לגבר שליטה על כלום.
ההגנה שלו חסרת תועלת זאת הנקודה שלי.
ברור שיש מלא דברים שלא קשורים לגברים שיכולים לקרות עם זה אני מסכימה מאוד
ozmeep
דבר ראשון לא מדויק בכלל,
וגם אם בהנחה שזה נכון עובדתית זה קורה כי גברים שאתה כל כך מגן עליהם מנעו מנשים לעשות את זה ודיכאו אותן.
אני לא אומרת שככה כל הגברים אני לא אומרת שזה אומר משהו על המין הגברי כי ברור שלא הרי זה פשוט היה דבר הגיוני של ההיסטוריה.
אבל אין מה לעשות שזה קרה
ועכשיו משקמים את זה וגברים ונשים עושים זאת יחדיו.
ולא אני לא מהפמינציות הדעות שלי דיי לג'יט על המין הגברי
דבר ראשון לא מדויק בכלל,
וגם אם בהנחה שזה נכון עובדתית זה קורה כי גברים שאתה כל כך מגן עליהם מנעו מנשים לעשות את זה ודיכאו אותן.
אני לא אומרת שככה כל הגברים אני לא אומרת שזה אומר משהו על המין הגברי כי ברור שלא הרי זה פשוט היה דבר הגיוני של ההיסטוריה.
אבל אין מה לעשות שזה קרה
ועכשיו משקמים את זה וגברים ונשים עושים זאת יחדיו.
ולא אני לא מהפמינציות הדעות שלי דיי לג'יט על המין הגברי
^^האשה לאוו דווקה מוטרדת מגברים.. האשה יכולה להיות מאוד הרבה פעמים באותה מידה מוטרדת גם מנשים אחרות, ולרוב מדובר בנשים פמיניסטיות גבריות שמטרידות נשים אחרות.
אנונימי
ועזרה זה לא הגנה גם גבר מול סופת טורנדו ימות.
ואני לא מבינה למה שהוא יעשה את זה
באמת זה לא עוזר בכלום אני בעד שכבר לא יהיה את ההגדרה הזאת שיהיה חופש.
שגבריםניוכלו לבכות ולהיות בני אדם בריאים יותר נפשית ושנשים יוכלו לעבוד בכל דבר.
לדעתי אף אחד לא מתנגד לזה
ואני לא מבינה למה שהוא יעשה את זה
באמת זה לא עוזר בכלום אני בעד שכבר לא יהיה את ההגדרה הזאת שיהיה חופש.
שגבריםניוכלו לבכות ולהיות בני אדם בריאים יותר נפשית ושנשים יוכלו לעבוד בכל דבר.
לדעתי אף אחד לא מתנגד לזה
אנונימי
אני מדברת על רוב הפעמים.
ובזה שנינו יכולים להסכים שזה עצוב וחבל שזה נותן שם כזה למין הגברי.
כי החברה יצרה את זה
אני מדברת על רוב הפעמים.
ובזה שנינו יכולים להסכים שזה עצוב וחבל שזה נותן שם כזה למין הגברי.
כי החברה יצרה את זה
^^אני מסכים שרוב הפעמים, אבל אני לא חושב שזה בממש הרבה יותר, זה קשור בהרבה דברים , אבל זה לא קשור לזה כי מדובר בגברים בצורה ישירה, זה כן קשור בצורה עקיפה. יש הרבה סיבות, אחת מהן זה חינוך שמקבלים בבית ובבית ספר מגיל קטן, שניה היא לגברים על אוטומט יש כוח פיזי יותר גדול ולכן אז סבירות יותר גדולה שהם ישתמשו בכוח הזה לטובת השגת המטרות שלהם בשביל שלפי דעתם "הם יצליחו בחיים לקבל את מטרתם" בעזרת שימוש בכוח.
אבל זה לא אומר שאם נשים היו פיזית יותר חזקות מגברים הן לא היו ניהיות אלימות הרבה יותר מגברים!! ולכן זה צביעות להשים את גברים בגלל היותם גברים על כך שהם ברובם ישר נתפסים בחברה כאלימים!
אם רוב הנשים היו יותר חזקות פיזית מהגברים אז חד משמעית רוב הנשים היו יותר אלימות מהגברים ולכן המונח שהגברים הם אלימים כסטיגמה שמדביקים על הגברים היא לא מהווה משמעות מלבד הסתה קיצונית כנגד הגברים על סמך היותם מי שהם ולא בגלל היותם אלימים או לא.
אבל זה לא אומר שאם נשים היו פיזית יותר חזקות מגברים הן לא היו ניהיות אלימות הרבה יותר מגברים!! ולכן זה צביעות להשים את גברים בגלל היותם גברים על כך שהם ברובם ישר נתפסים בחברה כאלימים!
אם רוב הנשים היו יותר חזקות פיזית מהגברים אז חד משמעית רוב הנשים היו יותר אלימות מהגברים ולכן המונח שהגברים הם אלימים כסטיגמה שמדביקים על הגברים היא לא מהווה משמעות מלבד הסתה קיצונית כנגד הגברים על סמך היותם מי שהם ולא בגלל היותם אלימים או לא.
אנונימי
אנונימי
דבר ראשון נשיםמלא בטוח היו אלימות באותה הצורה
כי אין להן טסטוסטרון.
ולא, ההסתה היא כי באמת גברים עושים יותר מקרי אלימות וזה עובדתית.
אבל ויש אבל גדול מי אמר שזאת הדרך הנכונה?
במקום צריך ליצור מעמד אחר בשביל הגברים
מעמד יותר בריא ויותר טוב לכולם כלל לעצמם.
ובשביל זה לא צריך שנכעס אחד על השני צריך לעבוד ביחד ליצירת הדבר הזה.
ליצירת עולם טוב יותר
דבר ראשון נשיםמלא בטוח היו אלימות באותה הצורה
כי אין להן טסטוסטרון.
ולא, ההסתה היא כי באמת גברים עושים יותר מקרי אלימות וזה עובדתית.
אבל ויש אבל גדול מי אמר שזאת הדרך הנכונה?
במקום צריך ליצור מעמד אחר בשביל הגברים
מעמד יותר בריא ויותר טוב לכולם כלל לעצמם.
ובשביל זה לא צריך שנכעס אחד על השני צריך לעבוד ביחד ליצירת הדבר הזה.
ליצירת עולם טוב יותר
חד משמעית שהן היו אלימות באותה צורה ואולי אף יותר ולכן על הנושא הזה שגברים אלימים.. זה סתם בשביל לפתח שנאה לגברים
אנונימי
שוביניסטים סותרים את עצמם תמיד.
זה כמו האנשים האלה שכעסו על בנות שבחרו בדוב ואמרו דברים כמו "אני אתן לך סיבה לבחור בדוב" או הגברים שצועקים "הגוף שלך הבחירה שלי"
אני באמת לא מבין למה הם כל כך שונאים נשים ולמה הם תמיד מחפשים להוריד ולפגוע.
לפני כמה שנים היה פרוייקט מהמם של גברים נגד אלימות פיזית רגשית ומינית כלפי נשים, שנקרא it's on us. הגברים בפרוייקט באו באמירה של "גברים עשו הרבה חרא. אנחנו גברים, יש לנו את היכולת לתקן את השוביניזם והגבריות הרעילה מבפנים". הלהקה ajr עשו שיר לכבוד הפרוייקט, ממליץ לכל הגברים בשאלה שחושבים שהם גאונים קטנים לשמוע את השיר ולקרוא קצת על הפרוייקט, אולי תבינו מה זה אחריות אישית.
זה כמו האנשים האלה שכעסו על בנות שבחרו בדוב ואמרו דברים כמו "אני אתן לך סיבה לבחור בדוב" או הגברים שצועקים "הגוף שלך הבחירה שלי"
אני באמת לא מבין למה הם כל כך שונאים נשים ולמה הם תמיד מחפשים להוריד ולפגוע.
לפני כמה שנים היה פרוייקט מהמם של גברים נגד אלימות פיזית רגשית ומינית כלפי נשים, שנקרא it's on us. הגברים בפרוייקט באו באמירה של "גברים עשו הרבה חרא. אנחנו גברים, יש לנו את היכולת לתקן את השוביניזם והגבריות הרעילה מבפנים". הלהקה ajr עשו שיר לכבוד הפרוייקט, ממליץ לכל הגברים בשאלה שחושבים שהם גאונים קטנים לשמוע את השיר ולקרוא קצת על הפרוייקט, אולי תבינו מה זה אחריות אישית.
לא ישמור מגברים
אלא מהחיים עצמם
זה צורך אבולוציוני הרבה לפני שפיתחנו שפה ומילים מפגרות כמו פמיניזם
אלא מהחיים עצמם
זה צורך אבולוציוני הרבה לפני שפיתחנו שפה ומילים מפגרות כמו פמיניזם
היי
גם נשים פוגעות מינית וגם נשים תוקפות
גם נשים פוגעות מינית וגם נשים תוקפות
אנונימי
מגברים אחרים
גבריות רעילה
תגובה ראשונה נשים יודעות לנהוג יותר טוב מגברים בממוצע כי הן יותר זהירות ופחות reckless גברים לא יודעים לעשות שום דבר כמו שצריך. אפילו הדבר שהם הכי מתגאים בו, היכולת נהיגה שלהם וכמה שנשים לא טובות בזה לכאורה, אפילו בזה הם משקרים. אפילו לספר שקר אמין הם כושלים. אפילו להגיב משהו נכון הם לא יודעים כמו שצריך.
גבריות רעילה
תגובה ראשונה נשים יודעות לנהוג יותר טוב מגברים בממוצע כי הן יותר זהירות ופחות reckless גברים לא יודעים לעשות שום דבר כמו שצריך. אפילו הדבר שהם הכי מתגאים בו, היכולת נהיגה שלהם וכמה שנשים לא טובות בזה לכאורה, אפילו בזה הם משקרים. אפילו לספר שקר אמין הם כושלים. אפילו להגיב משהו נכון הם לא יודעים כמו שצריך.
אני יכול להגיד לך שאפילו בעולם של רק גברים או רק בנות, תמיד יהיו את הסוגי האנשים האלו שיפגעו באחר, הרי תחשבי על זה ככה, בעולם של רק גברים או עולם של רק בנות, אף אחד לא אמר לך שכולם יהיו טובים אז זהו כל הפחד נפתר,
כמו שבעולם הנוכחי יש לא מעט אנשים ברחוב שיכולים להפחיד אותנו ולגרום לנו לא לצאת מהבית בשעות המאוחרות או אחרי עבודה, ככה זה יכול להיות גם בעולם הנפרד,
לא כל בת או בן הם טובים, תמיד יהיו את הסוגי האנשים האלו שיכולות לפגוע בך כמו ערסיות, או פשוט סוגי בנות עם ערך מאוד נמוך שיכולות פשוט לעשות מה שבא להן ובמקרה גם להתחיל להוריד מאחרים, כמו שזה בדיוק יכל לקראת בעולם של גברים,
אז לשאלתך, לא משנה עד כמה שאתן יכולתן (או שגברים בנפרד יוכלו) לחיות לבד ולהתפתח חופשית בדברים, תמיד יהיו חסרונות לא משנה האם הייתה לי, לך או לכולנו הזדמנות לחוות את העולמים הנפרדים למשך זמן מסויים, כן יהיו לך את החברות שיגנו עלייך מבנות אחרות שרוצות לפגוע בך, פשוט יש גם דברים אחרים שהם סותרים את העולם הנפרד גם ככה
כמו שבעולם הנוכחי יש לא מעט אנשים ברחוב שיכולים להפחיד אותנו ולגרום לנו לא לצאת מהבית בשעות המאוחרות או אחרי עבודה, ככה זה יכול להיות גם בעולם הנפרד,
לא כל בת או בן הם טובים, תמיד יהיו את הסוגי האנשים האלו שיכולות לפגוע בך כמו ערסיות, או פשוט סוגי בנות עם ערך מאוד נמוך שיכולות פשוט לעשות מה שבא להן ובמקרה גם להתחיל להוריד מאחרים, כמו שזה בדיוק יכל לקראת בעולם של גברים,
אז לשאלתך, לא משנה עד כמה שאתן יכולתן (או שגברים בנפרד יוכלו) לחיות לבד ולהתפתח חופשית בדברים, תמיד יהיו חסרונות לא משנה האם הייתה לי, לך או לכולנו הזדמנות לחוות את העולמים הנפרדים למשך זמן מסויים, כן יהיו לך את החברות שיגנו עלייך מבנות אחרות שרוצות לפגוע בך, פשוט יש גם דברים אחרים שהם סותרים את העולם הנפרד גם ככה
אני חושבת שבנות יכולות להגן על עצמן.
שתדעי, אולי בנים עושים את העבודות של הבנייה וכל זה, אבל הם קצת שוכחים כמה בנות תורמות לעולם: כמה בנים את מכירה שמבשלים טוב? כמה בנים שיש להם היגיינה טובה באמת? כמה בנים שיודעים לטפח את הבית?? לא מכלילה אף אחד, אבל עם כל הכבוד, בנות תורמות ועוזרות בדיוק כמו בנים
שתדעי, אולי בנים עושים את העבודות של הבנייה וכל זה, אבל הם קצת שוכחים כמה בנות תורמות לעולם: כמה בנים את מכירה שמבשלים טוב? כמה בנים שיש להם היגיינה טובה באמת? כמה בנים שיודעים לטפח את הבית?? לא מכלילה אף אחד, אבל עם כל הכבוד, בנות תורמות ועוזרות בדיוק כמו בנים
אנונימית
^גם אם לא יהיו נשים בעולם כל הגברים ימותו
עם לא יהיה גברים לא נצטרך הגנה.
וואלה יש פה אנשים ענו יפה ומכבד ואנשים שבילבלו תשכל אז בשביל שלא תצאו טיפשים בפומבי;
תכניסו למוח הקטן שלכם שמין אחד לא יכול לשרוד בלי השני. נקודה.
תכניסו למוח הקטן שלכם שמין אחד לא יכול לשרוד בלי השני. נקודה.
אנונימי
^^ אולי פעם פמיניזם היה על שוויון היום התנועה הזאת זה נטו שנאת גברים. אל תנסי לייפות את זה.
אנונימי
אף פעם לא נתקלתי בפמיניסטית ששונאת גברים, למעשה רוב הפמיניסטיות שדיברתי איתן גם נגד חוסר שיוויון נגד גברים
כשאני אומר לפמיניסטית שמישהי הטרידה אותי, אני לרוב מקבל תגובות מאוד מכילות ומקבלות, בעוד שגברים (לא פמיניסטים) שואלים אותי אם היא הייתה כוס*ת
די ברור למה בחרתי להיות פמיניסט
כשאני אומר לפמיניסטית שמישהי הטרידה אותי, אני לרוב מקבל תגובות מאוד מכילות ומקבלות, בעוד שגברים (לא פמיניסטים) שואלים אותי אם היא הייתה כוס*ת
די ברור למה בחרתי להיות פמיניסט
^^ אח יקר אתה אנונימי שני
אתה היחיד עם קצת טסטוסטרון פה
אתה היחיד עם קצת טסטוסטרון פה
אנונימי
זה תלוי איפה אתם מחפשים. בטיקטוק יש המון שיט ופמיניזם מאוד דבילי, באמת. אבל אתם יכולים לראות שם בלי קשר נשים וגברים מאוד הזויים.
התנועה הפמיניסטית היא מאוד מחולקת לזרמים ובארה"ב בעיקר הפמיניסטיות די חסרות הגיון. אבל בארץ יצא לי להכיר בנות פמיניסטיות די נורמליות, כאלה שמבינות לעומק בתנועה.
התנועה הפמיניסטית היא מאוד מחולקת לזרמים ובארה"ב בעיקר הפמיניסטיות די חסרות הגיון. אבל בארץ יצא לי להכיר בנות פמיניסטיות די נורמליות, כאלה שמבינות לעומק בתנועה.
אנונימי
בטיקטוק יש המון שיט. יכולת לסיים את המשפט פה
^^^^^^^^ (שואלת השאלה) , לא נכון, זה מה שאתן אומרות בקול , בפועל מה שקורה שונה שנות אור מזה, אתן רוצות למנוע זכויות בסיס מגברים בשביל על חשבון כך להתעלות ולהפוך אותם למין נחות. אתן פוגעות. בכל גבר וגבר ועקב כך זה גם חוזר אליכן ואל כלל הנשים כמו בומרנג ופוגע בהן ובכן בחזרה בגללכן!
עובדים באותה עבודה? האומנם? אתן תלכו לעבוד בבניית בניינים ?
מסילות? כבישים? אתן תלכו להילחם אל מעבר לגבול ? לא! ואת יודעת למה לא? כי אתן מהוות סכנה בטחונית הרבה יותר גדולה עבור המדינה והתועלת ממכן הרבה יותר פחות בגלל שיש גם לחזקות שבכן הרבה פחות כוח פיזי מאשר יש לגברים, אתם סכנה עבור הבטחון למדינה כי אם האויב יקח אתכן בשבי הוא יאנוס אתכן וזה השפלה עבור כל המדינה ודבר בעל רגישות הרבה יותר גבוה מאשר אם גבר ייקח לשבי. לכן אין שוויון ולא יהיה שוויון כי אנחנו עשויים בצורה שונה, פיזית אנחנו יותר חזקים ממכם לרוב ומינית אנחנו נמשכים אליכן יותר חזק לרוב למרות שאתן יותר רגישות מאיתנו כי חלק מהנשיות . אז ככה שלא יכול להיות שום שוויון , ובטח שלא יכול להיות שום שוויון כאשר במדינה שהפמיניזם משתלט עליה הוא דורש להאמין למילה של אשה יותר מאשר למילה של גבר בריב בינהן רק על בגלל שמדובר במגדר נשי שבעיני הפמיניזם המגדר הנשי הוא עליון ואנחנו הגברים בעינכן נחשבים למין נחות בגלל השיח המתלהם שלכן , בגלל ההסתה הפרועה שלכן נגדנו ובגלל הפצת שנאה ורעל כנגדנו בגלל היותנו גברים , זה הפשע היחיד שלנו בעינכן , ולפי דעתכם אתן תראו אותנו תמיד כפושעים רק בגלל שאנחנו גברים כי עובדה אתן נוטות להאמין לנשים יותר מאשר לגברים ואתן תמיד בעד הבחירה והדעה של האשה בכל הקשור לזוגיות ולמיניות מאשר בדעה ובבחירה של הגבר, לכן אתן לא יותר מאשר צבועות שבעזרת הצביעות שלכן אתן רוצות לפגוע בנו , להשפיל אותנו ולקחת את זכויות הבסיס שלנו בחיי הזוגיות והמשפחה .
עובדים באותה עבודה? האומנם? אתן תלכו לעבוד בבניית בניינים ?
מסילות? כבישים? אתן תלכו להילחם אל מעבר לגבול ? לא! ואת יודעת למה לא? כי אתן מהוות סכנה בטחונית הרבה יותר גדולה עבור המדינה והתועלת ממכן הרבה יותר פחות בגלל שיש גם לחזקות שבכן הרבה פחות כוח פיזי מאשר יש לגברים, אתם סכנה עבור הבטחון למדינה כי אם האויב יקח אתכן בשבי הוא יאנוס אתכן וזה השפלה עבור כל המדינה ודבר בעל רגישות הרבה יותר גבוה מאשר אם גבר ייקח לשבי. לכן אין שוויון ולא יהיה שוויון כי אנחנו עשויים בצורה שונה, פיזית אנחנו יותר חזקים ממכם לרוב ומינית אנחנו נמשכים אליכן יותר חזק לרוב למרות שאתן יותר רגישות מאיתנו כי חלק מהנשיות . אז ככה שלא יכול להיות שום שוויון , ובטח שלא יכול להיות שום שוויון כאשר במדינה שהפמיניזם משתלט עליה הוא דורש להאמין למילה של אשה יותר מאשר למילה של גבר בריב בינהן רק על בגלל שמדובר במגדר נשי שבעיני הפמיניזם המגדר הנשי הוא עליון ואנחנו הגברים בעינכן נחשבים למין נחות בגלל השיח המתלהם שלכן , בגלל ההסתה הפרועה שלכן נגדנו ובגלל הפצת שנאה ורעל כנגדנו בגלל היותנו גברים , זה הפשע היחיד שלנו בעינכן , ולפי דעתכם אתן תראו אותנו תמיד כפושעים רק בגלל שאנחנו גברים כי עובדה אתן נוטות להאמין לנשים יותר מאשר לגברים ואתן תמיד בעד הבחירה והדעה של האשה בכל הקשור לזוגיות ולמיניות מאשר בדעה ובבחירה של הגבר, לכן אתן לא יותר מאשר צבועות שבעזרת הצביעות שלכן אתן רוצות לפגוע בנו , להשפיל אותנו ולקחת את זכויות הבסיס שלנו בחיי הזוגיות והמשפחה .
אנונימי
למה אני מרגיש ששני האנונימים האלה זה אותו אחד?
^זה סתם כי אתה לא יודע לקרוא אנשים בסדר לגיטימי
אנונימי
לא יודע אחי יש פה שלוש אנונימים
1. אני
2. זה שפרגן לאנונימי וקרא לו אנונימי שני עם קצת טסטוסטרון פה
3. האנונימי עם הטסטוסטרון
1. אני
2. זה שפרגן לאנונימי וקרא לו אנונימי שני עם קצת טסטוסטרון פה
3. האנונימי עם הטסטוסטרון
אנונימי
אבל כן בתכלס מה אני מצפה למצוא אנשים עם טסטוסטרון בסטיפס
כל השרשור הזה פשוט מושפעי טיקטוק עם שיער כחול
כל השרשור הזה פשוט מושפעי טיקטוק עם שיער כחול
אנונימי
שואל השאלה:
פמיניזם זה לא שנאת גברים זה רצון שהעולם יהיה שווה.
לדוגמא אם אישה לגבר עובדים באותה עבודה ועושים אותו הדבר אז אנחנו רוצים שהם יקבלו אותה משכורת, ולא שגבר יקבל יותר מנשים רק בגלל שהוא גבר
פמיניזם זה לא שנאת גברים זה רצון שהעולם יהיה שווה.
לדוגמא אם אישה לגבר עובדים באותה עבודה ועושים אותו הדבר אז אנחנו רוצים שהם יקבלו אותה משכורת, ולא שגבר יקבל יותר מנשים רק בגלל שהוא גבר
אנונימית
התשובה הראשונה של troller
נו ואם היה מחבלת מה אתם כבר יכולים לעשות? היא פשוט תתקוף גם אותכם
ואם מישהי לא יודעת לנהוג והיא באה לדרוס אותך (לא בטוח כבר שכל כך בטעות..) מה כבר יהיה לך לעשות? לדחוף את האישה שלידך? זה לא פרקטי בשיט פשוט שתיכם תדרסו
מה אתה מנסה להשיג בתשובה הזאת?
נו ואם היה מחבלת מה אתם כבר יכולים לעשות? היא פשוט תתקוף גם אותכם
ואם מישהי לא יודעת לנהוג והיא באה לדרוס אותך (לא בטוח כבר שכל כך בטעות..) מה כבר יהיה לך לעשות? לדחוף את האישה שלידך? זה לא פרקטי בשיט פשוט שתיכם תדרסו
מה אתה מנסה להשיג בתשובה הזאת?
בעולם בלי גברים, לנשים יהיה קשה יותר להגן על עצמן מפני בעלי חיים ואסונות טבע. הסיבה לכך היא שדברים שכרוכים קצת ביכולת הישרדות ובעיקר פיזית יהיו קלים יותר למין הזכרי.
אבל באמצעות הטכנולוגיה - בעלי חיים לא כאלה יאיימו עלינו, וגם זה לא שאנחנו חיים בטבע עם החיות,
ואסונות טבע קיצוניים יהרגו כל אחד לא משנה כמה חזק הוא.
אבל ללא ספק מי שמצליח לתפקד בתור הגנה מפני איום אלו הגברים.
בעולם בלי נשים, ובעולם בלי גברים - העולם היה קורס. מה נהיה עם השאלות האלה
אבל באמצעות הטכנולוגיה - בעלי חיים לא כאלה יאיימו עלינו, וגם זה לא שאנחנו חיים בטבע עם החיות,
ואסונות טבע קיצוניים יהרגו כל אחד לא משנה כמה חזק הוא.
אבל ללא ספק מי שמצליח לתפקד בתור הגנה מפני איום אלו הגברים.
בעולם בלי נשים, ובעולם בלי גברים - העולם היה קורס. מה נהיה עם השאלות האלה
^^^^מתמטיקה, המילים שלך לא מייצרות עליך רושם שאתה מצחיק או חכם , אז תתקדם או שתענה לעניין, כי אין לך את זה.. אין לך את ההומור הטוב שמישהו נורמאלי יתחבר לזה.
אנונימי
מתמטיקה, אף אחד לא שונא כאן נשים.
אני שונא אנשים שחושבים שהם יכולים להשיג מה שהם רוצים בזכות מה שיש להם בין הרגליים, גברים ונשים.
אני שונא אנשים שחושבים שהם יכולים להשיג מה שהם רוצים בזכות מה שיש להם בין הרגליים, גברים ונשים.
אנונימי
עובדתית גברים מבצעים יותר פשעים, אי אפשר להתחמק מעובדות
אגב, גם גברים לא חייבים ללכת לעבודות של בנייה, גברים יכולים ללכת ללמוד ולקבל עבודה במשרד ממוזג, אני לא מכיר אף אחד חוץ מילדים קטנים שאוהבים בוב הבנאי שחולם לעבוד בבנייה, שגם בעבודות האלה, יש טכנולוגיה שעושה את רוב העבודה
ונשים כן רוצות לצאת להילחם, למה אצה חושב שעובדים על פתיחת תפקידים קרביים לנשים?
אגב, גם גברים לא חייבים ללכת לעבודות של בנייה, גברים יכולים ללכת ללמוד ולקבל עבודה במשרד ממוזג, אני לא מכיר אף אחד חוץ מילדים קטנים שאוהבים בוב הבנאי שחולם לעבוד בבנייה, שגם בעבודות האלה, יש טכנולוגיה שעושה את רוב העבודה
ונשים כן רוצות לצאת להילחם, למה אצה חושב שעובדים על פתיחת תפקידים קרביים לנשים?
^ תקרא את הפסקה השנייה שלך שוב ותבין איזה ליצן אתה
אנונימי
ליצן? כי אני לא חושב שגברים חולמים לעבוד בבנייה?
אין שום סיבה לרצות לעבוד בבנייה, זו עבודה קשה עם משכורת לא הכי גבוהה, אם מישהו רוצה את זה? בכיף אם אישה רוצה לעבוד בזה? גם בכיף
אף אחד לא מכריח גברים לעבוד בבנייה
אין שום סיבה לרצות לעבוד בבנייה, זו עבודה קשה עם משכורת לא הכי גבוהה, אם מישהו רוצה את זה? בכיף אם אישה רוצה לעבוד בזה? גם בכיף
אף אחד לא מכריח גברים לעבוד בבנייה
^^^^^^^מתמטיקה, חח אני לא שוויוניסט, אבל אתה כן מושפע של הפמיניזם.
אין לי שומדבר נגד נשים. אני נגד פמיניזם בצורה הכי ברוטלית שיש!
בעיני פמיניסטיות זה מפלצות שמתלוננות תלונות שווא ומעודדות תלונות שווא , הן רוקדות על הדם שלנו רק בגלל היותנו גברים!
אני אוהב נשים, אבל אשה רגילה ואשה פמיניסטית שזה אומר אשה ששונאת גברים , זה שני דברים שונים לחלוטין!!!
אשה רגילה זה אשה שמכבדת את הגבר יודעת שהוא המלך בבית ובמשפחה והיא מכבדת את ההחלטה שלו למרות שלא חייבת להסכים אך כן צריכה לנהוג לפי החלטתו מתוך כבוד הדדי ואמון שהוא חושב שככה יהיה יותר טוב עבור כולם כולל עבורה. כי לא תמיד ניתן לקבל כל מה שרוצים בעולם הזה.
כמובן לא כאשר הגבר מחליט הכל במקום האשה ואשה נהפכת להיות כמו עבד שלו, אנחנו לא שם, ברור שאנחנו לא שם, אני מדבר על החלטות כלל משפחתיות המילה הסופית צריכה להיות של הגבר , רצוי שהיא תיהיה מתחשבת ומעודנת יותר עם הדעות גם של האשה.
אשה היא צריכה להיות עדינה רגישה ונשית, אחת שיותר עם הילדים ודואגת להם בבית כאשר הגבר הוא זה שיותר אמור להיות שמביא כסף הביתה ככה צריך להתנהל ברוב המקרים כמובן שיש מקרים שונים שאשה מרוויחה יותר או עובדת יותר מהגבר ואז זה מתחלף ואז הגבר שומר על הילדים, אבל עדיין המילה הסופית חייבת להיות של הגבר במשפחה.
מה שהכי צבוע זה שהפמיניסטיות הן גם נתפסות ככאלו שתומכות בערבים כאשר הערבים הם שיא השוויוניזם כאן במדינה, אצל הערבים האשה היא אכן כמו חפץ ומאוד מושפלת בבית, היא אפילו לא יכולה לצאת עם שיער חשוף ולפעמים אפילו רואים לה רק את העיניים, אבל הפלא ופלא הפמיניסטיות שלך שאתה מדבר איתם ומתחבר אליהן הן מכבדות ואוהבות ומתחברות הרבה יותר לערבים , כלומר הן מדברות ומסיתות כל הזמן נגד גברים ואומרות שהן נגד שוויוניזם אך בפועל הן הכי מתחברות לשוויוניסטים , וכאן כל הצביעות שלכם מתגלה.
לא זוכר שהפמיניסטיות שהן "כל כך בעד נשים" עשו "רעש כזה חזק" כאשר האנס או המטרידן במקרה ספציפי היה מהגר או ערבי, אך הן כן עושות רעש על כל המדינה כשמדובר בגבר המשתייך לקבוצה הנמצאת לפי סולם הערכים של של השמאל , כלומר הגברים היהודים שזה ימניים, דתיים , חיילים הם נמצאים בתחתית לפי סולם הערכים שלכם כאשר הגברים השמאלנים נמצאים מעל, ועוד יוצר מעל נמצאים כל המהגרים והערבים, אבל גם כאן הצביעות שלכם לא עוצרת, כי אתם גם מיבאים חשיבות כתלות לאיזה קבוצה לפי סולם הערכים שלכם משתייכת האשה במקרה שאכן האשה היא הקורבן לפשע הנתעב. כלומר אם שמאלני/מהגר מאפריקה/ערבי אנס מישהי ימנית/דתיה /חיילת אז אצלכם אצל הפמיניסטיות ישימו את הפה על מנעול ולא יוציאו הגה מהפה כי זה לא מסתדר עם סולם הערכים שבו אתם מאמינים. לכן אל תלמדו אותנו מה זה פמיניזם, אנחנו יודעים מצויין מה זה, כנל אנחנו גם יודעים מי אנחנו ואנחנו לא שוויוניסטים, אבל אתם שם בפמיניזם החברים הכי טובים של השוויוניסטים שזה הערבים כאן במדינה , לכן חוץ מלאחל לכם רפואה שלמה אין לי יותר מה לכתוב לכם.
אין לי שומדבר נגד נשים. אני נגד פמיניזם בצורה הכי ברוטלית שיש!
בעיני פמיניסטיות זה מפלצות שמתלוננות תלונות שווא ומעודדות תלונות שווא , הן רוקדות על הדם שלנו רק בגלל היותנו גברים!
אני אוהב נשים, אבל אשה רגילה ואשה פמיניסטית שזה אומר אשה ששונאת גברים , זה שני דברים שונים לחלוטין!!!
אשה רגילה זה אשה שמכבדת את הגבר יודעת שהוא המלך בבית ובמשפחה והיא מכבדת את ההחלטה שלו למרות שלא חייבת להסכים אך כן צריכה לנהוג לפי החלטתו מתוך כבוד הדדי ואמון שהוא חושב שככה יהיה יותר טוב עבור כולם כולל עבורה. כי לא תמיד ניתן לקבל כל מה שרוצים בעולם הזה.
כמובן לא כאשר הגבר מחליט הכל במקום האשה ואשה נהפכת להיות כמו עבד שלו, אנחנו לא שם, ברור שאנחנו לא שם, אני מדבר על החלטות כלל משפחתיות המילה הסופית צריכה להיות של הגבר , רצוי שהיא תיהיה מתחשבת ומעודנת יותר עם הדעות גם של האשה.
אשה היא צריכה להיות עדינה רגישה ונשית, אחת שיותר עם הילדים ודואגת להם בבית כאשר הגבר הוא זה שיותר אמור להיות שמביא כסף הביתה ככה צריך להתנהל ברוב המקרים כמובן שיש מקרים שונים שאשה מרוויחה יותר או עובדת יותר מהגבר ואז זה מתחלף ואז הגבר שומר על הילדים, אבל עדיין המילה הסופית חייבת להיות של הגבר במשפחה.
מה שהכי צבוע זה שהפמיניסטיות הן גם נתפסות ככאלו שתומכות בערבים כאשר הערבים הם שיא השוויוניזם כאן במדינה, אצל הערבים האשה היא אכן כמו חפץ ומאוד מושפלת בבית, היא אפילו לא יכולה לצאת עם שיער חשוף ולפעמים אפילו רואים לה רק את העיניים, אבל הפלא ופלא הפמיניסטיות שלך שאתה מדבר איתם ומתחבר אליהן הן מכבדות ואוהבות ומתחברות הרבה יותר לערבים , כלומר הן מדברות ומסיתות כל הזמן נגד גברים ואומרות שהן נגד שוויוניזם אך בפועל הן הכי מתחברות לשוויוניסטים , וכאן כל הצביעות שלכם מתגלה.
לא זוכר שהפמיניסטיות שהן "כל כך בעד נשים" עשו "רעש כזה חזק" כאשר האנס או המטרידן במקרה ספציפי היה מהגר או ערבי, אך הן כן עושות רעש על כל המדינה כשמדובר בגבר המשתייך לקבוצה הנמצאת לפי סולם הערכים של של השמאל , כלומר הגברים היהודים שזה ימניים, דתיים , חיילים הם נמצאים בתחתית לפי סולם הערכים שלכם כאשר הגברים השמאלנים נמצאים מעל, ועוד יוצר מעל נמצאים כל המהגרים והערבים, אבל גם כאן הצביעות שלכם לא עוצרת, כי אתם גם מיבאים חשיבות כתלות לאיזה קבוצה לפי סולם הערכים שלכם משתייכת האשה במקרה שאכן האשה היא הקורבן לפשע הנתעב. כלומר אם שמאלני/מהגר מאפריקה/ערבי אנס מישהי ימנית/דתיה /חיילת אז אצלכם אצל הפמיניסטיות ישימו את הפה על מנעול ולא יוציאו הגה מהפה כי זה לא מסתדר עם סולם הערכים שבו אתם מאמינים. לכן אל תלמדו אותנו מה זה פמיניזם, אנחנו יודעים מצויין מה זה, כנל אנחנו גם יודעים מי אנחנו ואנחנו לא שוויוניסטים, אבל אתם שם בפמיניזם החברים הכי טובים של השוויוניסטים שזה הערבים כאן במדינה , לכן חוץ מלאחל לכם רפואה שלמה אין לי יותר מה לכתוב לכם.
אנונימי
איבדת אותי ב"המילה הסופית חייבת להיות של הגבר"
אתה שוביניסט לכל דבר, סורי
אתה שוביניסט לכל דבר, סורי
^המילה הסופית חייבת להיות של הגבר נקודה!
זה שאיבדת אותי זה כי אתה לא מסוגל להתמודד מול האמת ומעדיף לבחור בשקר כי זה יותר נוח ויותר קל , תמיד הכי נוח וקל להיות מושחת כאשר כולם משרתים את האינטרסים שלך ולא כאשר כולם פועלים לפי איך שצריך ולפי איך שמקובל ונהוג.
זה שאיבדת אותי זה כי אתה לא מסוגל להתמודד מול האמת ומעדיף לבחור בשקר כי זה יותר נוח ויותר קל , תמיד הכי נוח וקל להיות מושחת כאשר כולם משרתים את האינטרסים שלך ולא כאשר כולם פועלים לפי איך שצריך ולפי איך שמקובל ונהוג.
אנונימי
פשוט תגיד שאתה שוביניסט וזהו, אתה מנסה בכוח להיות כמו שהיה פעם, אני לא
לך יותר נוח להאמין שנשים ירצו לעשות מה שאתה אומר, ומתכחש לזה שהן אומרות שלא, וגם לגברים שאומרים לך שלא
אני לא חי בימי הביניים, אני חי במאה ה-21, כשטכנולוגיה יכולה לעשות את רוב העבודות הפיזיות, ורוצה להיות עם פרטנרית שהיא אשכרה פרטנרית, ושהמילה של אף אחד מאיתנו לא חשובה מהשנייה
לך יותר נוח להאמין שנשים ירצו לעשות מה שאתה אומר, ומתכחש לזה שהן אומרות שלא, וגם לגברים שאומרים לך שלא
אני לא חי בימי הביניים, אני חי במאה ה-21, כשטכנולוגיה יכולה לעשות את רוב העבודות הפיזיות, ורוצה להיות עם פרטנרית שהיא אשכרה פרטנרית, ושהמילה של אף אחד מאיתנו לא חשובה מהשנייה
שואל השאלה:
^^אנונימי
אתה פשוט תיארת את ההגדרה לשוביניסט.
ולא אנחנו לא תומכות בערבים אנחנו תומכות בנשים.
יהודיות, נוצריות ומוסלמיות.
והמטרה שלנו היא ממש לא שנאת גברים...
^^אנונימי
אתה פשוט תיארת את ההגדרה לשוביניסט.
ולא אנחנו לא תומכות בערבים אנחנו תומכות בנשים.
יהודיות, נוצריות ומוסלמיות.
והמטרה שלנו היא ממש לא שנאת גברים...
אנונימית
אנונימי איבדת אותי אבל מה אני מופתעת? מרעילים גברים נגד נשים ונשים נגד גברים
אנונימית
שואל השאלה:
^טוב, כי אתה מכיר אותי... אתה בטח יודע מה אני אוהבת ומה אני חושבת. וצר לי לבשר לך את זה אבל אתה שובינסט 3>
^טוב, כי אתה מכיר אותי... אתה בטח יודע מה אני אוהבת ומה אני חושבת. וצר לי לבשר לך את זה אבל אתה שובינסט 3>
אנונימית
^חחח טוב בסדר.
אז אני שמח להיות "שוויוניסט" בעינייך , ולאהוב נשים באמת יותר מאשר שאת אוהבת , מפני שאני יודע איך הפמיניסטיות "אוהבות ודואגות" לנשים.
המטרה שלי היא לדאוג לאשה שלי להיות רחוקה מפני הפגיעה של הפמיניזם בה, בבטחונה ובשלמות משפחתה שזה בעצם כל הדברים הרעים שהפמיניזם שלכם עושה כלפיי נשים.
אז אני שמח להיות "שוויוניסט" בעינייך , ולאהוב נשים באמת יותר מאשר שאת אוהבת , מפני שאני יודע איך הפמיניסטיות "אוהבות ודואגות" לנשים.
המטרה שלי היא לדאוג לאשה שלי להיות רחוקה מפני הפגיעה של הפמיניזם בה, בבטחונה ובשלמות משפחתה שזה בעצם כל הדברים הרעים שהפמיניזם שלכם עושה כלפיי נשים.
אנונימי
שואל השאלה:
^^אנונימי
אהבתי את זה שאמרת שאם יאנסו נשים בשבי זה השפלה למדינה ולא אמרת שזה טראומה ענקית לגוף ולנפש. כי פשוט לא אכפת לך מזה שאנסו אישה אכפת לך מזה שהאישה הייתה ישראלית... ודרך אגב גם גברים נאנסים, פחות מנשים אבל עדיין. העניין הוא שאנחנו פחות שומעים על זה בגלל אנשים כמוך... כי אז הם מפחדים להתלונן, הם מפחדים שזה יוציא אותם לא "גבריים"
^^אנונימי
אהבתי את זה שאמרת שאם יאנסו נשים בשבי זה השפלה למדינה ולא אמרת שזה טראומה ענקית לגוף ולנפש. כי פשוט לא אכפת לך מזה שאנסו אישה אכפת לך מזה שהאישה הייתה ישראלית... ודרך אגב גם גברים נאנסים, פחות מנשים אבל עדיין. העניין הוא שאנחנו פחות שומעים על זה בגלל אנשים כמוך... כי אז הם מפחדים להתלונן, הם מפחדים שזה יוציא אותם לא "גבריים"
אנונימית
וואלה לא ניסיתי להיות מצחיק, לי זה פשוט מרגיש שזה שוביניסט אחד שמנסה להראות שיש אנשים שמסכימים איתו
אני מדבר באופן קבוע עם פמיניסטיות, גם באינטרנט וגם בעולם האמיתי, ולא הרגשתי מהן שנאת גברים, לעומת שוביניסטים ששונאים נשים בבירור
אני מדבר באופן קבוע עם פמיניסטיות, גם באינטרנט וגם בעולם האמיתי, ולא הרגשתי מהן שנאת גברים, לעומת שוביניסטים ששונאים נשים בבירור
שואל השאלה:
^^ודרך אגב אתה שובינסט מגעיל, אני מעדיפה להתחרש מאשר להקשיב לשטויות שאתה מוציא מהפה
^^ודרך אגב אתה שובינסט מגעיל, אני מעדיפה להתחרש מאשר להקשיב לשטויות שאתה מוציא מהפה
אנונימית
^^פמיניזם מפתח מנשים נשק קטלני מסוכן ואכזר המיועד לפגוע בגברים פשוטים ותמימים ולהרוס להם תחיים בחסות החוק בעזרת תלונות שווא.
אין דבר יותר אכזר ומרושע בעולם זה לקחת רגשות שיש לבנאדם (רגשות של גבר כלפיי אשה) ולפתח מזה עלילת שווא ולדפוק לו בעזרת זה תחיים.
פמיניזם זה מפלצת שמכוונת בעיקר בשביל לפגוע בגברים בצורה קיצוני אך היא פוגעת בצורה קשה גם בנשים מפני ההשלכות הנוראיות שלה שגורמות נזק עצום גם לנשים.
הכל תלוי אחד בשני ועקב כך שגברים נפגעים בגלל המפלצת הפמיניסטית זה גורם גם לנשים להיפגע ממנה רק בשלב יותר מאוחר ואולי פחות חזק, אולי גם פחות כואב מעט אבל גם הן נפגעות בגלל הפמיניזם המרושע.
אין דבר יותר אכזר ומרושע בעולם זה לקחת רגשות שיש לבנאדם (רגשות של גבר כלפיי אשה) ולפתח מזה עלילת שווא ולדפוק לו בעזרת זה תחיים.
פמיניזם זה מפלצת שמכוונת בעיקר בשביל לפגוע בגברים בצורה קיצוני אך היא פוגעת בצורה קשה גם בנשים מפני ההשלכות הנוראיות שלה שגורמות נזק עצום גם לנשים.
הכל תלוי אחד בשני ועקב כך שגברים נפגעים בגלל המפלצת הפמיניסטית זה גורם גם לנשים להיפגע ממנה רק בשלב יותר מאוחר ואולי פחות חזק, אולי גם פחות כואב מעט אבל גם הן נפגעות בגלל הפמיניזם המרושע.
אנונימי
למה אני לא מופתע שהוא לא רק שוביניסט אלא גם גזען?
רק שתדע, חלק גדול מהערבים הם שוביניסטים, אם אתה כלכך לא אוהב ערבים למה אתה מתנהג כמוהם?
רק שתדע, חלק גדול מהערבים הם שוביניסטים, אם אתה כלכך לא אוהב ערבים למה אתה מתנהג כמוהם?
שואל השאלה:
^^ אתה גם מתכחש לעובדה שאתה שובינסיט וגם לא יודע לכתוב שובינסיט...
^^ אתה גם מתכחש לעובדה שאתה שובינסיט וגם לא יודע לכתוב שובינסיט...
אנונימית
מה יש לך
הזוי
הזוי
אנונימית
זאת לא אני שדיברה איתך לא קראתי מילה מכל הריב שלכם
אבל כל שנייה קופצת לי התראה מהשאלה הזאת של הודעה שלך עם דיבור מסריח
חייזר
לא הבנתי למה אתם לא מדווחים
אבל כל שנייה קופצת לי התראה מהשאלה הזאת של הודעה שלך עם דיבור מסריח
חייזר
לא הבנתי למה אתם לא מדווחים
אנונימית
תהנה כפרה
אנונימית
שידווחו.. אין שומדבר רע בלרשום מה שלא נראה לך טוב לעין. תלמדי להתמודד ילדה הזויה!
לא כל אחד צריך להסכים עם ההזיות שלכם!
אתם הם אלה שפתחתם נושא כאן עם השאלה שלכם והתחלתם לרדת על גברים בשביל לנסות להשפיל אותנו ולבזות אותנו ולא אנחנו, אז תלמדו להתמודד כמו ילדות גדולות, אנחנו לא ניתן לכם להסית נגדנו!
לא כל אחד צריך להסכים עם ההזיות שלכם!
אתם הם אלה שפתחתם נושא כאן עם השאלה שלכם והתחלתם לרדת על גברים בשביל לנסות להשפיל אותנו ולבזות אותנו ולא אנחנו, אז תלמדו להתמודד כמו ילדות גדולות, אנחנו לא ניתן לכם להסית נגדנו!
אנונימי
מאחלת לך בריאות הנפש
אנונימית
לא כל הגברים אלימים ותפסיקו להפיץ שנאה ורעל כל הזמן נגד גברים , זה נמאס!
אנונימי
טוב נשמה שלי
אנונימית
^^^גם אני מאחל לך את אותו הדבר!
אנונימי
תודה חיים שלי בלב
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתה מזה שהוא רב עם עצמו...
אני מתה מזה שהוא רב עם עצמו...
אנונימית
^ כמה סבלנות הייתה לכם לענות לו כל כך הרבה חחח
אנונימית
חחח זה פשוט כיף לראות איך הוא מנסה להכחיש את זה שאף אחד לא מסכים איתו
אנונימי- אני יודעת שזה לא קשור לשיחה אבל כדי שיהיה לך עמדה בנושא לפחות תבין כבר שזה שוביניסט ולא "שוויוניסט" איך עדיין לא קלטת ליטרלי כמעט בכל התגובות פה יש את המילה הזאת.
בסדר אתם אבל רואים שיש לו בעיה שחררו חחח
אנונימית
^^לך יש בעיה גברת
אנונימי
^^כל כך נכון❤
אנונימית
חח מתמטיקה ילד ממורמר לך ללמוד מתמטיקה, כנראה לא למדתה מספיק בחיים כי נשארתה עם ראש חלול שלא נכנס לשם שומדבר חוץ ממרמור
אנונימי
^^^ איזה באסה לי אוף
אנונימית
אך איזה גבר כלבבי אתה,מדבר בצורה בוגרת,מקשיב,מבין...חזק כי מסתבר שכל הגברים חזקים..,פספסתי משהו?^
קודם כל תלמד לשון ואז נדבר
ולא, אני לא ממורמר אפילו קצת, למעשה החיים שלי מאוד מאוד טובים
ולא, אני לא ממורמר אפילו קצת, למעשה החיים שלי מאוד מאוד טובים
הייתי רוצה להסביר ולהראות לך את כל שגיאות הכתיב שעשית עד עכשיו,אבל אין שכר טוב בללמד אז אני אוותר אז לפני שגיד לו ללמוד לקרוא קודם תלמד לכתוב.
איך אפשר להסביר למישהי שטוענת שאם אין גברים אז היא לא צריכה ללכת בפחד ברחוב?
כמה שהשאלה שלה הזויה ככה באותה מידה גם כל מי שזורם איתה בנאדם הזוי שחי במציאות של הזיות!!
לכן כל וויכוח איתכם כאן הוא מיותר עוד מלפני שהוא התחיל . אין לנו מה להוכיח לאנשים הזויים וממורמרים כמוכם.
מי שמאשים גבר על סמך זה שכל הפשע שלו זה שהוא גבר. אין טעם לנהל איתו וויכוח ענייני כי מדובר בבנאדם לא שפוי בראש, למעשה כל מי שמסכים איתה פה ובדעות פמיניסטיות כמוה כאן הוא גם כזה, לכן אין טעם לנהל איתכם וויכוח ענייני. אז ביי ומצטער שאני מאכזב אתכם אבל אני לא הזוי כמוכם ולא מוכן להסכים עם ההזויות שלכם.
כמה שהשאלה שלה הזויה ככה באותה מידה גם כל מי שזורם איתה בנאדם הזוי שחי במציאות של הזיות!!
לכן כל וויכוח איתכם כאן הוא מיותר עוד מלפני שהוא התחיל . אין לנו מה להוכיח לאנשים הזויים וממורמרים כמוכם.
מי שמאשים גבר על סמך זה שכל הפשע שלו זה שהוא גבר. אין טעם לנהל איתו וויכוח ענייני כי מדובר בבנאדם לא שפוי בראש, למעשה כל מי שמסכים איתה פה ובדעות פמיניסטיות כמוה כאן הוא גם כזה, לכן אין טעם לנהל איתכם וויכוח ענייני. אז ביי ומצטער שאני מאכזב אתכם אבל אני לא הזוי כמוכם ולא מוכן להסכים עם ההזויות שלכם.
אנונימי
מתמטיקה. תלך לישון על האף. חפרתה עם הפמיניזם שלך.
אנונימי
^אולי תלמד לאיית נכון לפני שאתה מעיר למישהו
אנונימית
^חח אני לא שוויוניסט. ולא אכפת לי איך אתה קורה לי. אתה חבר של שוויוניסטים והם אהובי ליבכם ולא שלי.
בעיני גם הערבים שהם שוויוניסטים וגם אתם שאתם פמיניסטיות/פמיניסטים , בכולכם צריך לטפל בשביל למנוע הרס התא המשפחתי בתוך העם שלנו ובתוך המדינה שלנו.
אני אוהב נשים פי אלף יותר ממך ומכל חברותיך הפמיניסטיות לא משנה מי מהן, אני מכבד נשים בהרבה יותר מכולכם , כי אני באמת מכבד אותן ואוהב אותן, אתם רק אומרים זאת אך בפועל אתם מפקירים את הנשים שלנו להיאנס על ידי ערבים/מהגרים מאפריקה וכנל גם משמאלנים פמיניסטים כמוכם רק כי הם מסתדרים לכם עם דעותיכם. אני נגד פגיעה כללית בנשים בלי קשר ממי זה נעשה.
אבל אני גם נגד פגיעה בנשים כאשר אכן מדובר בפגיעה בהן ולא כאשר מדובר בתלונת שווא , מה שלכם לא אכפת כי אתם בעד תלונות שווא.
בעיני גם הערבים שהם שוויוניסטים וגם אתם שאתם פמיניסטיות/פמיניסטים , בכולכם צריך לטפל בשביל למנוע הרס התא המשפחתי בתוך העם שלנו ובתוך המדינה שלנו.
אני אוהב נשים פי אלף יותר ממך ומכל חברותיך הפמיניסטיות לא משנה מי מהן, אני מכבד נשים בהרבה יותר מכולכם , כי אני באמת מכבד אותן ואוהב אותן, אתם רק אומרים זאת אך בפועל אתם מפקירים את הנשים שלנו להיאנס על ידי ערבים/מהגרים מאפריקה וכנל גם משמאלנים פמיניסטים כמוכם רק כי הם מסתדרים לכם עם דעותיכם. אני נגד פגיעה כללית בנשים בלי קשר ממי זה נעשה.
אבל אני גם נגד פגיעה בנשים כאשר אכן מדובר בפגיעה בהן ולא כאשר מדובר בתלונת שווא , מה שלכם לא אכפת כי אתם בעד תלונות שווא.
אנונימי
^אני לא ממורמרת, רק אומרת.
לא רוצה צומי מאף אחד, במיוחד לא ממך. זה נשמע שאתה מתגונן, כאילו שכל העולם נגדך. אז לא, אני לא נגד אף אחד, אני מעדיפה שהעולם ישאר כמו שהוא.
כותבים מכם, לא ממכם.
לא רוצה צומי מאף אחד, במיוחד לא ממך. זה נשמע שאתה מתגונן, כאילו שכל העולם נגדך. אז לא, אני לא נגד אף אחד, אני מעדיפה שהעולם ישאר כמו שהוא.
כותבים מכם, לא ממכם.
אנונימית
^אנונימי היקר, אתה מתווכח על שום דבר.
כרגע יש גם בנים וגם בנות בעולם, לא טוב לך שמישהי שאלה את זה, אל תענה
אני חושבת שאתה בכלל לא יכול להגיד שבנות לא יוכלו לשרוד ולהגן על עצמן כי סמוך עליי, בנות יותר חזקות ממה שהן נראות.
לא צריך לריב, זאת רק שאלה, ובכל מקרה, אף אחד כאן לא מעוניין לריב איתך על דבר כזה.
אתה מנסה להתנגד לכך שאתה שוביניסט, אבל לפי כל הריב שקראתי עכשיו, נראה שאתה אכן שוביניסט.
כרגע יש גם בנים וגם בנות בעולם, לא טוב לך שמישהי שאלה את זה, אל תענה
אני חושבת שאתה בכלל לא יכול להגיד שבנות לא יוכלו לשרוד ולהגן על עצמן כי סמוך עליי, בנות יותר חזקות ממה שהן נראות.
לא צריך לריב, זאת רק שאלה, ובכל מקרה, אף אחד כאן לא מעוניין לריב איתך על דבר כזה.
אתה מנסה להתנגד לכך שאתה שוביניסט, אבל לפי כל הריב שקראתי עכשיו, נראה שאתה אכן שוביניסט.
אנונימית
שואל השאלה:
^^אולי תפסיק להיות שוביניסט חסר שכל?
^^אולי תפסיק להיות שוביניסט חסר שכל?
אנונימית
^אולי תפסיקי להיות פמיניסטית חסרת שכל ?
אנונימי
אתה מבין שסתם לפזר מילים כמו פמיניסטית, לא שפויה, הזויים, חלולים
אין פה משהו משכנע
כאילו
כל אחד יכול לבוא ולזרוק את המילים האלה
אין פה טיעונים למשהו
אין פה משהו משכנע
כאילו
כל אחד יכול לבוא ולזרוק את המילים האלה
אין פה טיעונים למשהו
אנונימית