15 תשובות
מי לא
כן, בטח, הם להקה ממש מפורסמת חח
באיזה צד את של ההתערבות?
באיזה צד את של ההתערבות?
אומייגד כן קווין הם ואו אבל הם מאוד מוכרים אבל בכל מקרה הם ואו
כן
אנונימית
אוי תהיתי באמת באיזה צד של ההתערבות היית חחח
סורי אבל הם ממש ידועים :")
וגם זה סטיפס (יש פה מלא מעריצים שלהם ככה שאם את כותבת את השם שלהם הם כנראה יכנסו לשאלה)
סורי אבל הם ממש ידועים :")
וגם זה סטיפס (יש פה מלא מעריצים שלהם ככה שאם את כותבת את השם שלהם הם כנראה יכנסו לשאלה)
כן, זה הלהקה השנייה בחשיבותה למוזיקה חוץ מהביטלס
מי לא מכיר
כן. אני כלכך אוהבת אותם
שואל השאלה:
אוף אתם לא עוזרים
הייתם צריכים לכתוב שאתם לא יודעים מי הם
אוף אתם לא עוזרים
הייתם צריכים לכתוב שאתם לא יודעים מי הם
נשמעת להקה גרועה
אנונימית
^את אומרת את זה על סמך מה? חח מה- את לא שמעת שום דבר מהם
אבל את כן מוזמנת לא לאהוב שירים וכאלו, פשוט לא אומרים פשוט שהם גרועים חח :)
נ.ב. זו את עם המינוס?
אבל את כן מוזמנת לא לאהוב שירים וכאלו, פשוט לא אומרים פשוט שהם גרועים חח :)
נ.ב. זו את עם המינוס?
^התשובה לשאלה "מי אלה" נמצאת בגוף השאלה חח ממש רשום "להקת קווין" משמע הם להקה, והם ממש מוכרים, אבל היו פעילים פעם אז כאילו כע
אני כלכך אוהבת אותם!! הלהקה האהובה עליי!
לא
מי אלה??
מי אלה??
אנונימית
לא הם לא מוכרים בכלל
באותו הנושא: