7 תשובות
זה לא חריג לכל אחד יש זמן שלו
למען האמת לגיטימי, עדיף לפתח קריירה ויציבות בחיים מאשר לקפוץ ישר למערכת יחסים שתוביל לפרידה מחוסר בגרות
לא
מה פתאום
זה לא חריג יש אנשים שלוקח להם יותר זמן
חריג להיות בסטיפס בגיל הזה