27 תשובות
שואל השאלה:
אתם מסכימים לזה שפשוט יהיו במדינה כאלה שיתרמו יותר וכאלה שפחות?
אתם מסכימים לזה שפשוט יהיו במדינה כאלה שיתרמו יותר וכאלה שפחות?
אנונימית
^^^המשפט המקורי זה צדיק באמונתו יחיה
בלי להמציא משפטים שלא קיימים
בלי להמציא משפטים שלא קיימים
אנונימית
שאם הם לא רוצים להתגייס, שילכו לעשות לפחות שירות לאומי.
הם גרים במדינה הזאת, מקבלים ממנה מיליונים ולא עושים שום דבר בשביל להגן עליה.
כמובן שיש יוצאי דופן שכן מתגייסים ואותם אני הכי מעריכה, והם גם מוכיחים שאפשר להיות חרדי ולשרת בצבא והכל עובד.
הם גרים במדינה הזאת, מקבלים ממנה מיליונים ולא עושים שום דבר בשביל להגן עליה.
כמובן שיש יוצאי דופן שכן מתגייסים ואותם אני הכי מעריכה, והם גם מוכיחים שאפשר להיות חרדי ולשרת בצבא והכל עובד.
שואל השאלה:
אני מדברת על כאלה שלא תורמים למדינה ומפגינים נגד צה"ל וקוראים לחיילים שלנו רוצחים.
אני מדברת על כאלה שלא תורמים למדינה ומפגינים נגד צה"ל וקוראים לחיילים שלנו רוצחים.
אנונימית
^^^
אני לא דיברתי על כאלה, גם הפרדתי את מי שכן עושה ואמרתי שאני מאוד מעריכה.
דיברתי על אלה שלא עושים כלום.
אני לא דיברתי על כאלה, גם הפרדתי את מי שכן עושה ואמרתי שאני מאוד מעריכה.
דיברתי על אלה שלא עושים כלום.
שואל השאלה:
אבל עדיין יש כאלה,
זה לא צריך להיות ככה.
אבל עדיין יש כאלה,
זה לא צריך להיות ככה.
אנונימית
לומדים תורה
שואל השאלה:
איד שאוהב לעזור,
כל הכבוד לך!!!
איד שאוהב לעזור,
כל הכבוד לך!!!
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
מסכימה איתם
אנונימית
שואל השאלה:
בחור ישיבה 4
במסגרת של צה"ל יש אפשרות ללמוד תורה זה לא תירוץ ללמה לא לעזור ולהפגין נגד צה"ל
בחור ישיבה 4
במסגרת של צה"ל יש אפשרות ללמוד תורה זה לא תירוץ ללמה לא לעזור ולהפגין נגד צה"ל
אנונימית
עצם הלימוד הוא לא רק בשבילנו גם
אבל גם למדינת ישראל
אבל גם למדינת ישראל
שואל השאלה:
לדעתי זאת עדיין לא סיבה לא לתרום למדינה שאתה חי בה,
אני לא חושבת שללמוד תורה זה עוזר כמו החיילים שנמצאים כרגע בעזה ולבנון.
לדעתי זאת עדיין לא סיבה לא לתרום למדינה שאתה חי בה,
אני לא חושבת שללמוד תורה זה עוזר כמו החיילים שנמצאים כרגע בעזה ולבנון.
אנונימית
אז את לא מאמינה בתורה
שואל השאלה:
אני מאמינה באלוקים.
לא מעבר
אני מאמינה באלוקים.
לא מעבר
אנונימית
את מאמינה באלוקים
שסתם יצר עולם בלי חוקים בלי משמעות
שסתם יצר עולם בלי חוקים בלי משמעות
שואל השאלה:
אני אחזור על זה שנית
אני מאמינה באלוהים.
לא בכל השטויות שיש.
לדעתי זאת שטות.
אני אחזור על זה שנית
אני מאמינה באלוהים.
לא בכל השטויות שיש.
לדעתי זאת שטות.
אנונימית
שואל השאלה:
אתה לא תחליט אם אני מאמינה או לא,
אם כולם ילמדו תורה לא תהיה מדינה.
אתה לא תחליט אם אני מאמינה או לא,
אם כולם ילמדו תורה לא תהיה מדינה.
אנונימית
אם תכתבי לי בפרטי הוכיח לך שהתורה היא אמיתית
לכרגע את במדינת היהודים פה לומדים תורה
זה שהתנתק ממסורת של 5000 שנה והחלטת לצאת לדרך חדשה את לא יכולה להטיף למי שממשיך
לכרגע את במדינת היהודים פה לומדים תורה
זה שהתנתק ממסורת של 5000 שנה והחלטת לצאת לדרך חדשה את לא יכולה להטיף למי שממשיך
לא צריך שכולם ילמדו
צריך חלק כך חלק כך
כמו שבט לוי
צריך חלק כך חלק כך
כמו שבט לוי
שואל השאלה:
מכבדת את כולם.
רק כאלה שלא תורמים לא מכבדת
מכבדת את כולם.
רק כאלה שלא תורמים לא מכבדת
אנונימית
מה נעשה בלי הכיבוד של האנונימית
הדתיים מתגייסים החרדים חלקם מתגייסים אבל, אם אנחנו רואים 'הם כל יום מפגינים כנראה יש להם סיבה
פטור באופן גורף? חבל להפסיד מצווה עצומה כמו להגן על עם ישראל
הפתרון? לעורר את הציבור החרדי לערך הגדול שבצבא ויותר חשוב מזה - להתאמה שהצבא עושה בשביל החרדים (הלוואי שהיה לדתיים הלאומיים ככה טוב)
הפתרון? לעורר את הציבור החרדי לערך הגדול שבצבא ויותר חשוב מזה - להתאמה שהצבא עושה בשביל החרדים (הלוואי שהיה לדתיים הלאומיים ככה טוב)
עושים עבודת קודש לא פחות ממי שכן מתגייס
אם כך באמת כל הכבוד
מה? אפשר ללמוד שעה ביום לימוד התורה ששומר על ישראל הוא רוב היום
נאמר מפורש
"אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמיים וארץ לא שמתי"
נאמר מפורש
"אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמיים וארץ לא שמתי"
באותו הנושא: