6 תשובות
ההרפתקה המוזרה של ג'וג'ו
שואל השאלה:
אני רוצה לקרא אליפים!! אבל ראיתי את הסדרה את העונה הראשונה אני חושבת
חסרת המזל ובן האלמוות
attack on titan
Dox
death note זה אנימה מטורפת סוג של קרב מוחות כזה וגם קל להתחבר לדמויות אבל הסוף של זה ממש חרא

demon slayer האנימציה מטורפת והסיפור גם אחלה וגם פה הדמויות ממש טובות

my hero academia למרות שזה לא האנימה האהובה עליי הסיפור נחמד וגם עונות 6 ו7 ממש טובות אבל לדעתי ממש מושכים את ההתחלה

spy x family אני לא יודעת איך להסביר מה הולך שם אבל זה בין האנימות האהובות עלי

oshi no ko יש חלקים קצת לא מעניינים בזה אבל עונה 2 לדעתי טובה

אין לי עוד בראש
אבל גם הרבה גם המליצו לי על גוגוטסו קאיזן והאנטר האנטאר ומתקפת הטיטאנים אז תנסי
אגב שאלה יש מצב לפרח?