8 תשובות
לא כל הסדרה עצמה. היו עונות חלשות
אנונימי
יש עוד המון סדרות
אווטאר למשל
שואל השאלה:
אוואטר גם צודקת.
אבל לא קורה.
הרגיל
ולאנונימי.

איזה עונות היו חלשות בדיוק? לא נראלי שראית
2/3 ^
אנונימי
שואל השאלה:
לא מסכים^
סבבה, אין לי כוונה להתווכח. רק אומר את דעתי
אנונימי
כאחד שזאת הסדרה האהובה עליו
עונה 2 היא טיפה בלאגן וקצת טיפשית, ראו שהם ניסו למרוח את הזמן, אבל הייתה סיבה הגיונית כי העונה הראשונה נגמרה מהר מדי כי היה הפגנות בהוליווד ב2008 על השכר של הכותביםנאו משהו כזה.
אז ניסו לעשות הרבה דברים בעונה ה2 וזה טיפה יצא מבולגן לפי דעתי
גם עונה ראשונה טיפה חלשה אבל לא משהו מוגזם.
עונה 3, 4 ו5 מדהימות.
שואל השאלה:
עונה 2 היתה סבבה.
קצת פחות התחברתי לג'יין ולא היה לה חשיבות כלכך בסדרה.
אבל יש כלכך הרבה נשים רעות כמוה במציאות שהפך אותה לדמות רעה מעניינת