9 תשובות
אי אפשר
אי אפשר..
אי אפשר
אי אפשר
אי אפשר
אתה יכול לבקש ממנו צילומי מסך של ההודעות
נדפקת, אי אפשר
אלא אם יש לך גיבוי של הווצאפ עם הצאט ועדיין לא עשית גיבוי נוסף אפשר למחוק את הווצאפ וכשמורידים שוב יש אפשרות לשים את הגיבוי
אבל זה רק בתנאי שיש לך גיבוי עם הצאט ואין לך גיבוי אחרי שמחקת אותו
אבל זה גם יחזיר לך את כל הצאטים למצב שהם היו בגיבוי
שואל השאלה:
לא אין לי נדפקתי
אבל תודה בכל זאת^
אנונימית