11 תשובות
הgameplay השנה קצת פחות טוב אבל בכללי אני אהבתי
שואל השאלה:
יש מבצע בסטים זה עולה 150 שקל עכשיו לקנות אתם אומרים?
יש מבצע בסטים זה עולה 150 שקל עכשיו לקנות אתם אומרים?
אנונימי
במחשב זה לא טוב לשחק אלה אם כן יש לך שלט
אם יש לך שלט אז תקנה
שואל השאלה:
יש לי
יש לי
אנונימי
אז תקנה
כןן אמרו לי שזה טוב
תראה gameplay וכאלו
תראה gameplay וכאלו
אנונימית
כן אבל מהר לפני שלא יהיה שווה לפי דעתי משחק הרבה יותר טוב משנה שעברה
אם אתה ממש רוצה אז כן אבל המשחק השנה חרא
שואל השאלה:
קניתי והמשחק על הפנים עדיף את הקודם
קניתי והמשחק על הפנים עדיף את הקודם
אנונימי
אני אהבתי אותו אבל תן לו צאנס
באותו הנושא: