8 תשובות
פליקס סמאשש הביאס שלי, אבל לא צריך להגזים אנשים נדחים בחיים וזה בסדר אתה כבר תמצא את מי שאתה אוהב לא להתא.ד הכל טוב
אני ממש מצטער לשמוע שאתה מרגיש ככה, אבל אני רוצה שתדע שאתה לא לבד. יש הרבה אנשים שמרגישים ככה לפעמים, והכאב הזה יכול להיות קשה, אבל אל תעשה שום דבר קיצוני. יש פתרונות רבים וכיוונים שיכולים לעזור לך להרגיש טוב יותר. אם תוכל, דבר עם מישהו קרוב לך או עם איש מקצוע זה יכול לעזור לך להבין את הרגשות שלך ולמצוא דרך להתמודד עםיהם בצורה בריאה. אתה חשוב, ויש הרבה אנשים שבאמת אכפת להם ממך.
אנונימי
טוב באסה זה קורה אחי
בשביל ילדה שלא אוהבת אותך לסיים עם חייך?
לא חושב שזה ממש מיותר ובזבוז חיים?
יש לך הזדמנות אחת לחיות - וככה אתה רוצה לבזבז את החיים שלך בשביל ילדה שלא אהבה אותך? מה זה השטויות האלה
אה וקייפופ> (לא קשור אבל בסדר)
לא חושב שזה ממש מיותר ובזבוז חיים?
יש לך הזדמנות אחת לחיות - וככה אתה רוצה לבזבז את החיים שלך בשביל ילדה שלא אהבה אותך? מה זה השטויות האלה
אה וקייפופ> (לא קשור אבל בסדר)
כל פעם שקורה לך משהו שגורם לך להרגיש רע תשאל את עצמך- בעוד שנה זה ישנה משהו? בעוד 5 שנים? בעוד 10?
100% שלפחות לאחד מהם התשובה תהיה "לא"
אז ממש אין סיבה שתעשה משהו קיצוני וקבוע כמו התאבדות בגלל משהו שעוד כמה שנים כבר תשכח ממנו ולא יזיז לך יותר
100% שלפחות לאחד מהם התשובה תהיה "לא"
אז ממש אין סיבה שתעשה משהו קיצוני וקבוע כמו התאבדות בגלל משהו שעוד כמה שנים כבר תשכח ממנו ולא יזיז לך יותר
אנונימית
אתה באת רוצה לסיים את החיים שלך בגלל שילדה לא אוהבת אותך בחזרה? באמת? זה מה שישבור אותך אז היא לא אוהבת יש עוד אלף בנות תאמין לי עברתי את זה
היי יקירי,
אולי קשה לך להאמין כרגע שיהיה בסדר, אבל ההרגשה הזאת היא זמנית וחולפת .
תנסה לשאול את עצמך: "איך ארגיש עם זה בשבוע הבא?"
ההרגשה הזאת תתחלף בהמשך כשתכיר חברות חדשות והרצון לא לחיות יתחלף ברצון חדש שיעשה לך טוב.
בהצלחה!
אולי קשה לך להאמין כרגע שיהיה בסדר, אבל ההרגשה הזאת היא זמנית וחולפת .
תנסה לשאול את עצמך: "איך ארגיש עם זה בשבוע הבא?"
ההרגשה הזאת תתחלף בהמשך כשתכיר חברות חדשות והרצון לא לחיות יתחלף ברצון חדש שיעשה לך טוב.
בהצלחה!
היי,
קורא את מה שאתה כותב ורואה כמה אתה כואב וכמה אתה רוצה שזה יפסיק.. שזה מרגיש לך כאילו העולם מתפרק לך בין הידיים וכל מה שאתה רוצה זה למצוא דרך להשאיר אותו בחתיכה אחת.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
ולמרות הכאב הזה שאתה סוחב איתך הסכמת לבוא לפה, לפוסט זה, פתחת את ליבך ובקשת עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב מאוד..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצה, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וביחד ננסה למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר
ווצאפ: 055-9571399
קורא את מה שאתה כותב ורואה כמה אתה כואב וכמה אתה רוצה שזה יפסיק.. שזה מרגיש לך כאילו העולם מתפרק לך בין הידיים וכל מה שאתה רוצה זה למצוא דרך להשאיר אותו בחתיכה אחת.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
ולמרות הכאב הזה שאתה סוחב איתך הסכמת לבוא לפה, לפוסט זה, פתחת את ליבך ובקשת עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב מאוד..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצה, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וביחד ננסה למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר
ווצאפ: 055-9571399