5 תשובות
זה לא סטיה זה מחלת נפש
זה אומר שאתה סקיבידי סיגמה ושונה מכל השאר
מיקמק goes hard
מיקמק goes hard
אנונימית
זה בסדר
מיקמק זה טוב אמונגס פחות
מה אני שומעת
באותו הנושא: