3 תשובות
תקחי את הזמן ותחפשי את מה שמתאים לך, רק סיימת והחיים עוד לפניך בהצלחה!!
שואל השאלה:
מנסה ליהנות מהזמן הזה, אבל אחרי פרק זמן מסוים קשה לא להרגיש רע עם עצמי כשכל היום אני יושבת בבית..
מנסה ליהנות מהזמן הזה, אבל אחרי פרק זמן מסוים קשה לא להרגיש רע עם עצמי כשכל היום אני יושבת בבית..
אנונימית
אני בן 19 ולא התגייסתי להגיד את האמת ולא עובד.. ואני גם בבית רוב הזמן אבל אני יודע שיש זמן, כן עדיף קצת להתחיל לחפש פה ושם עבודות ולחפש את מה שמתאים, אבל בגלל שיש מלא זמן אפשר לעשות את זה לאט לאט מתי שנוח לך