5 תשובות
תלוי בהסכם עם מקום עבודה, ברמת העקרון כן את חייבת.
שואל השאלה:
ואם אני אומרת שאני לא מרגישה טוב
ואם אני אומרת שאני לא מרגישה טוב
אנונימית
אז הם לא רופאים, הם לא יכולים להכריח אותך לבוא
כן את חייבת כי את כבר רשומה בסידור
עד עכשיו בכל העבודות שהייתי שאמרתי שאני לא מרגישה טוב אמרו לי למצוא מחליף
אם את לא רוצה לבוא תנסי למצוא אנשים שיחליפו אותך בכל המשמרות
עד עכשיו בכל העבודות שהייתי שאמרתי שאני לא מרגישה טוב אמרו לי למצוא מחליף
אם את לא רוצה לבוא תנסי למצוא אנשים שיחליפו אותך בכל המשמרות
אם אין סעיף בהסכם העבודה שמחייב אותך, את לא מחויבת לעבוד אחרי ההתפטרות. רק אם יש דרישה להודעה מוקדמת, עליך לעמוד בה.
אנונימי
באותו הנושא: