5 תשובות
הגבר הנכון ימצא את דרכו אלייך מישהו עמוק יראה מעבר לקשיחות
כן בהחלט
בסופו 'של דבר תוכלי למצוא
בסופו 'של דבר תוכלי למצוא
ברור שיש לך סיכוי למצוא זוגיות, ואפילו אחת טובה. זה שאת מודעת לזה שגדלת בלי דמות גברית ושזה משפיע עלייך, זה כבר צעד ממש חשוב. להבין למה קשה לך לשחרר ולתת לגבר להוביל זה חצי מהדרך. בזוגיות טובה לא חייבים תמיד לתת לצד השני להוביל. הרעיון הוא למצוא איזון שמתאים לשניכם. לפעמים את תובילי, לפעמים הוא, וזה לגמרי תלוי במה שנוח לכם. אין פה נכון או לא נכון, רק מה שמרגיש טבעי. אם את מרגישה שזה עוצר אותך, אולי תנסי להתחיל בקטן למשל, לתת למישהו להחליט על משהו קטן ולראות איך זה מרגיש. אבל גם אין בעיה להרגיש שאת רוצה שוויון או שליטה במקומות מסוימים. עצם זה שאת חושבת על זה עכשיו מראה שאת באמת מוכנה לזוגיות ושאת רוצה שהיא תצליח. כשזה יקרה עם מישהו שבאמת מבין אותך ומתאים לך, הדברים פשוט יזרמו בצורה טבעית יותר.
שואל השאלה:
אני סבבה עם זה אבל זה גרם לי להיות נורא עצמאית וחזקה וזה קצת מקשה על אנשים להתקרב אליי
אני סבבה עם זה אבל זה גרם לי להיות נורא עצמאית וחזקה וזה קצת מקשה על אנשים להתקרב אליי
אנונימית
מעניין שזה ככה אצלך אני בסדר עם זה שלא הייתה לי דמות גברית בחיים
אבל בטח שתמצאי להרבה בנות יש תסביכי אב
אבל בטח שתמצאי להרבה בנות יש תסביכי אב
באותו הנושא: