12 תשובות
אם יש מועד ב תעשי מועד ב
הדבר היחידי שאת יכולה לעשות זה לגשת למועד ב
שואל השאלה:
אבל אני לא חושבת שזאת נחשבת הצדקה. איך יתנו לי לגשת?
אנונימית
מועד ב כןלם יכולים לגשת
את יכולה תמיד לגשת למועד ב
שואל השאלה:
מועד ב זה למי שנכשל או למי שיש חיסור מוצדק, טיסה זה לא מוצדק
אנונימית
תבדקי מעכשיו שיש לך מועד ב ושאת רשומה אליו. אין אפשרות להקדים או לאחר, יש מועדים מיוחדים אבל זה מסיבות מאוד ספציפיות


מועד ב זה לכל מי שרוצה ^
לא נכון
עובדתית את יכולה לגשת למועד ב
שואל השאלה:
אוקיי, תודה רבה!
אנונימית
את צריכה אבל לוודא עם הבית שאת רשומה למועד ב
שואל השאלה:
ואם הבחינה היא במקצועות מוגברים שאין להם מועדי ב?
אנונימית
אז לחכות לשנה הבאה