6 תשובות
הסכם דבילי, אנחנו כל-כך קרובים לפרק אותם ועוצרים באמצע, איך נוכל להחזיר את תושבי הצפון הביתה כשהאיום עליהם נמשך?!
אגב, זה לא הסכם כניעה, רק אומר
מה שלא תטפל בו בזמן יתעצם עם הזמן
מזעזע!!
פשוט מביך שלנו, הם מתחמשים ומתחזקים מחדש ויהיה פה בצפון השביעי לעשירי פעם שנייה והרבה יותר נורא
עצוב שזה ההחלטות הדפוקות פה
יש כאלו שנגד אבל אני מרגיש כאילו בעד הפעם, כואב לראות את החיילים שלנו נהרגים
אנונימי
מזעזע ברמות! הוא לא מבין שאנחנו בריב איתם!? באלי להרוג אותו פשוט מזעזע!!!!!