7 תשובות
לא מה הקשר
לא, מי אמר לך את זה?
לא בהכרח, פשוט רגילים לדבר ככה
מה הקשר
אין קשר ,
לא בהכרח אבל כן בחלק מהמקרים אני מניחה כי בדרך כלל שאתה משתמש במילים כאלה זה ליד אנשים שאתה מרגיש בנוח איתם או שבעצם יש לך יותר ביטחון
אבל לא בכל המקרים
אבל לא בכל המקרים
אני רגילה להגיד כפרה לחברות זה לא אומר כלום
באותו הנושא: