5 תשובות
שואל השאלה:
אוף מה אין לאייפון??
אוף מה אין לאייפון??
כי אייפון זה חרא
אין לאייפון
אפל לא מאפשרים הורדות מהאינטרנט ממקורות זרים
אפל לא מאפשרים הורדות מהאינטרנט ממקורות זרים
אם יש לך אנדרואיד פשוט חפשי spotify apk בגוגל
אם את עם אייפון אז אבוד לך, מראש אומר
באותו הנושא: