10 תשובות
רבע ל3 עד 11 כזה עדיף להגיע מוקדם בקצת
אנונימי
14:45-23:00
15:00-23:00 אבל מגיעים ךפני
15-23
יכול להיגמר יותר מוקדם או יותר מאוחר ויכול גם להתחיל יותר מוקדם לפעמים
למי שרשמו 3-11 זה לא משמרת כפולה ? ממה שאני יודעת מתנדבי נוער זה משמרת של ארבע שעות אז 3-7 ו 7-11
זה משתנה בין התחנות, יש תחנות בהן מפצלים את המשמרת ערב לארבע שעות ויש לחנות אחרות בהן עושים את כל השמונה.
רוב התחנות זה משמרת של 8 שעות אבל יש תחנות שזה מפוצל
לנוער בחופשים במסיימים ב11 ובמהלך השנה מסיימים את המשמרת ב10
בעיקרון גם בחופש וגם בלימודים מתחילים פיזור ב22:30
אבל כמובן שזה יכול להתעכב
לפני שבוע סיימתי משמרת ב00:30
^לא עלינו חחח
מצפה לסיים היום בשעה נורמאלית.