5 תשובות
גינקס(אבל אני משוחדת כי היא הייתה המיין שלי כששיחקתי)
סילקו, גם כשהוא מת הוא עדיין הכי טוב אבל אם חייב דמות אחרת אז וי
ג'ינקס- אני רוצה אותה בתור אחות
איישה- אני רוצה לאמץ אותה
ויולט- אין צורך להסביר
היימרדינגר- הוא גוש פרווה חמודד
ויולט
אין צורך להסביר למה