10 תשובות
כן, ותאמרי תודה, האוטובוס שלי ב6:45 ויש לי נסיעה של 45 דקות מינימום לבית ספר בלי שער אז זה הכיתות שנפתחות ב7:30 ועד אז צריך לחכות ברציף אוטובוסים
כן זה לא נורא הזמן יעבור בכל מיקרה
קחי איתך אוזניות ותשמעי מוזיקה, זה גם תירוץ לאחר לשיעור כי לא שמעת את הצלצול, אני עושה את זה כל הזמן
לא
קחי קו אחד אחרי
שואל השאלה:
^הוא יוצא מאוחר מדי
אנונימית
כן
כן.
מקסימום תחכי קצת