5 תשובות
גם לי זה קרה, רק שלי זה יותר טרגי כי אני בת. גזרו לי את השיער הרבה יותר מידי ממה שציפיתי ובעייני הוא קצר מידי וזה לא יפה.
הוא כבר גדל לי וזה נראה טיפה יותר טוב, אבל אני עדיין לא אוהבת את זה.
מה לעשות, רק הזמן יעשה את שלו.
הוא כבר גדל לי וזה נראה טיפה יותר טוב, אבל אני עדיין לא אוהבת את זה.
מה לעשות, רק הזמן יעשה את שלו.
לחכות קצת ו.. להתרגל.
שים כובע או שפשוט תנסה להתרגל אליה או שתצחק אליה זה עוזר
לחכות עד שהיא תגדל חח
תעשה קרחת
באותו הנושא: