22 תשובות
אני עדיין לא נשואה אבל דתיים עושים הרבה דברים קיצוניים אז כנראה זה אחד מהם ואין מה לעשות
לא נשוי עדיין
יודעים שה' התיר לנו בצורה כזו של בין בעל לאשתו ה' אסר כאשר לא נשואים אבל הרי אין סיבה לאסור זוג נשוי
יודעים שה' התיר לנו בצורה כזו של בין בעל לאשתו ה' אסר כאשר לא נשואים אבל הרי אין סיבה לאסור זוג נשוי
א. אם אדם שמר על הבריאות הטבעית שלו וגם לאורך שנות הרווקות, זכר שקשר בין איש לאישה הוא חיובי ובריא ורצוי בעיני ה', ולא דבר טמא ומשוקץ ששייך ליצר הרע, הטבעיות הזו תתבטא כשהוא יתחתן.
ב. אדם לא פוגש את אישתו בהפתעה תחת החופה. הם נפגשים במשך תקופה כלשהי לפני החתונה, מכירים, מתוודעים זה לזו, מתפתחת רמה מסוימת של חיבה, זה יוצר קרבה.
ב. אדם לא פוגש את אישתו בהפתעה תחת החופה. הם נפגשים במשך תקופה כלשהי לפני החתונה, מכירים, מתוודעים זה לזו, מתפתחת רמה מסוימת של חיבה, זה יוצר קרבה.
שואל השאלה:
אוקי תודה לכולם
שבעזרת השם כל הרווקים והרווקות יזכו להקים בית נאמן בישראל
אוקי תודה לכולם
שבעזרת השם כל הרווקים והרווקות יזכו להקים בית נאמן בישראל
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל איך פיזית עושים את הסוויץ' בראש שעד עכשיו אסור אפילו להיות עם בחורה לבד בחדר או להריח לה את הבושם ועכשיו צריך הרבה יותר מזה
כן אבל איך פיזית עושים את הסוויץ' בראש שעד עכשיו אסור אפילו להיות עם בחורה לבד בחדר או להריח לה את הבושם ועכשיו צריך הרבה יותר מזה
אנונימי
נקודת ההנחה הראשונית לא כל כך מוסכמת.
אם מתחנכים לכך שאהבת איש ואישה היא הדבר הכי טבעי בעולם, ובקשר הנישואין יש גילוי של קדושה, שחיי אישות מבטאים את עומק האהבה של בני הזוג, אז יש יחס בריא למפגש עם אישה. לצד זה אומרים שזה כוח חיים שדורש בשלות ובגרות, שהוא כוח מיוחד ששמור רק לאישה שאתה כורתים ברית של חיים ולכן עד אז שומרים ונשמרים,
אני סבור שאין תחושה של הליכה מקצה לקצה.
אם מתחנכים לכך שאהבת איש ואישה היא הדבר הכי טבעי בעולם, ובקשר הנישואין יש גילוי של קדושה, שחיי אישות מבטאים את עומק האהבה של בני הזוג, אז יש יחס בריא למפגש עם אישה. לצד זה אומרים שזה כוח חיים שדורש בשלות ובגרות, שהוא כוח מיוחד ששמור רק לאישה שאתה כורתים ברית של חיים ולכן עד אז שומרים ונשמרים,
אני סבור שאין תחושה של הליכה מקצה לקצה.
שואל השאלה:
^ לא צריך סתם לדבר ככה זה לא שחרדים יותר מיוחדים מאחרים בעניין הזה.. כולם יש יצר טבעי למין השני
נשמע כאילו אתה מסתובב בעיקר עם אנשים לייטים חחח
^ לא צריך סתם לדבר ככה זה לא שחרדים יותר מיוחדים מאחרים בעניין הזה.. כולם יש יצר טבעי למין השני
נשמע כאילו אתה מסתובב בעיקר עם אנשים לייטים חחח
אנונימי
אני כן סגנון יותר פתוח כזה... לי לדוגמא יש חברה ואני חרדי מבני ברק
שואל השאלה:
אתה בן 29 באמת? תתחתנו פשוט
זה סתם אסור
אתה בן 29 באמת? תתחתנו פשוט
זה סתם אסור
אנונימי
אני בן שש עשרה וחצי!!!
שואל השאלה:
תחכה לחתונה אחי כדאי מאוד
תחכה לחתונה אחי כדאי מאוד
אנונימי
זה פשוט לא נכון כי לחצי מהבחורי ישיבות יש חברות והם חולמים על בחורות כל היום
שואל השאלה:
^ דיברתי עלי
ולא אל תגזים ממש לא חצי וזה גם תלוי איפה
^ דיברתי עלי
ולא אל תגזים ממש לא חצי וזה גם תלוי איפה
אנונימי
זה עבירה אם המעשה לא נעשה בקדושה, הכוונה כשאתה נשוי.
צודקת אבל פשוט אני מכיר מלא בחורים כאלה...ו בלי קשר בחורים חרדים הם חרמנ*ם רצח
לא נשוי עדיין אבל עוסק בשאלה.
הגישה שזו עבירה חמורה היא שקר.
באמת מיניות לפי התורה זה הכי קדוש. בקודש הקודשים הכרובים על ארון הברית היו בדמות תינוק ותינוקת ובזמנים שהייתה אהבה גלויה בין ה' לבנינו - הם היו מעורים זה בזה. ועוד מיליון דברים.
יש גם מצוות עונה וגם פריה ורביה. מצוות עשה מדאורייתא.
יש היום יועצי ויועצות מיניות דתיים שמאירים את הקדושה והטהרה שבזה.
ממליץ על הספר "מה את מבקשת" של אוריה מבורך
הגישה שזו עבירה חמורה היא שקר.
באמת מיניות לפי התורה זה הכי קדוש. בקודש הקודשים הכרובים על ארון הברית היו בדמות תינוק ותינוקת ובזמנים שהייתה אהבה גלויה בין ה' לבנינו - הם היו מעורים זה בזה. ועוד מיליון דברים.
יש גם מצוות עונה וגם פריה ורביה. מצוות עשה מדאורייתא.
יש היום יועצי ויועצות מיניות דתיים שמאירים את הקדושה והטהרה שבזה.
ממליץ על הספר "מה את מבקשת" של אוריה מבורך
אל תדאג לי אח שלי אני מסתדר מעולה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
אתה צריך לחשוב על זה ככה, אין שום בעיה באנטימיות בין איש לאישה לפי התורה, למעשה זה דבר מאוד יפה ונפלא (וזה הדבר הראשון שה' נתן לאדם כשהוא יצר אותו, אישה שתשלים אותו) אבל מה שכן אנשים צעירים לא מוכנים ללהיות מחוייבים לנישואים לכן ה' אסר עד החתונה ואז זה קורה מתוך אהבה אמיתית ולא סתם חרמנות זמנית
זה ממש ממש לא קורה בלילה אחד. לוקח זמן להיפתח ומהרגע שכבר תתארסו זה יהיה יותר מלא התרגשות לקראת זה
אני עוד לא התחתנתי אבל אשמח לענות לך - גם אני פעם לא הבנתי את זה והיום ב"ה אני כבר מבין והנה אסביר:
התורה היא לא מנותקת מהחיים ולא באה להגביל אותם אלא בדיוק להפך כלומר אלוקים מתגלה גם בחומר כך שחומר זה ערך ולא צורך.
העניין של שמירת נגיעה - אחדות זה ערך אלוקי שמתגלה גם בתוכנו והאחדות ההכי גדולה זה בין בני בן ובת כך ששורש התאווה המינית הוא בנצח האלוקי ויש 2 דרכים איך להופיע את אותה אחדות הוא בצורה פרטית כלומר לאהוב את עצמי או בצורה של אהבת האחר כלומר לאהוב את אשתי - לפני החתונה אין התחייבות וממילא אין אהבת האחר אלא רק אהבה פרטית וזה נקרא חטא כלומר החטאת המטרה של האחדות במקום להופיע אותה בצורה כללית של אהבת האחר האדם הופיע אותה בצורה פרטית.
ככל שאדם התרגל לאחדות פרטית אז אח"כ יהיה לו מאוד קשה לאהוב את אשתו כי אחרי החתונה הוא צריך לאהוב את אשתו - הוא מחוייב לה ומי שמתרגל לאחדות פרטית אז גם אחרי החתונה הוא ממשיך לחפש את הקשרים של הלא מחייבים של האהבה הפרטית והראיה זה תסתכל על הציבור החילוני שדוגל ביצירת קשרים של אחדות פרטית וממילא לא פלא שיש בו 85% בגידות.
כשאתה מתחתן האחדות היא אהבת האחר ולכן זב לא חטא אלא מצווה אתה מגלה כאן אחדות אלוקית ואגב ככל שתכניס את אלוקים יותר לזוגיות שלך אם אשתך לעתיד ויהיה לכם את האידיאל ההכי מטורף שזה שעם ישראל ישפיע על אומות העולם את הערכים הכ"כ מדהימים שיש בו אז הזוגיות שלך תהיה ממש טובה וגם אחרי 20 שנה תרגיש שאתה רוצה להישאר עם אשתך כי כיוון שיש לכם חזון משותף והוא חזון אינסופי אז שני הצדדים משתנים כל הזמן ולכן זה לא משעמם תסתכל להבדיל שהזוגות של החילונים של קום המדינה היו הרבה יותר טובות כי היה להם אידיאל משותף אבל האידיאל לא היה אינסופי ולכן זה לא החזיק מלא זמן..
בהצלחה! ואני אומר לך כבר מראש מזל טוב!
ומברך אותך שבעז"ה תזכה לזיווג הגון במהרב ושהזוגיות שלכם תהיה מצויינת!
התורה היא לא מנותקת מהחיים ולא באה להגביל אותם אלא בדיוק להפך כלומר אלוקים מתגלה גם בחומר כך שחומר זה ערך ולא צורך.
העניין של שמירת נגיעה - אחדות זה ערך אלוקי שמתגלה גם בתוכנו והאחדות ההכי גדולה זה בין בני בן ובת כך ששורש התאווה המינית הוא בנצח האלוקי ויש 2 דרכים איך להופיע את אותה אחדות הוא בצורה פרטית כלומר לאהוב את עצמי או בצורה של אהבת האחר כלומר לאהוב את אשתי - לפני החתונה אין התחייבות וממילא אין אהבת האחר אלא רק אהבה פרטית וזה נקרא חטא כלומר החטאת המטרה של האחדות במקום להופיע אותה בצורה כללית של אהבת האחר האדם הופיע אותה בצורה פרטית.
ככל שאדם התרגל לאחדות פרטית אז אח"כ יהיה לו מאוד קשה לאהוב את אשתו כי אחרי החתונה הוא צריך לאהוב את אשתו - הוא מחוייב לה ומי שמתרגל לאחדות פרטית אז גם אחרי החתונה הוא ממשיך לחפש את הקשרים של הלא מחייבים של האהבה הפרטית והראיה זה תסתכל על הציבור החילוני שדוגל ביצירת קשרים של אחדות פרטית וממילא לא פלא שיש בו 85% בגידות.
כשאתה מתחתן האחדות היא אהבת האחר ולכן זב לא חטא אלא מצווה אתה מגלה כאן אחדות אלוקית ואגב ככל שתכניס את אלוקים יותר לזוגיות שלך אם אשתך לעתיד ויהיה לכם את האידיאל ההכי מטורף שזה שעם ישראל ישפיע על אומות העולם את הערכים הכ"כ מדהימים שיש בו אז הזוגיות שלך תהיה ממש טובה וגם אחרי 20 שנה תרגיש שאתה רוצה להישאר עם אשתך כי כיוון שיש לכם חזון משותף והוא חזון אינסופי אז שני הצדדים משתנים כל הזמן ולכן זה לא משעמם תסתכל להבדיל שהזוגות של החילונים של קום המדינה היו הרבה יותר טובות כי היה להם אידיאל משותף אבל האידיאל לא היה אינסופי ולכן זה לא החזיק מלא זמן..
בהצלחה! ואני אומר לך כבר מראש מזל טוב!
ומברך אותך שבעז"ה תזכה לזיווג הגון במהרב ושהזוגיות שלכם תהיה מצויינת!
בכיף! בהצלחה אחי!