4 תשובות
יש לי אחד מקורי
ואחד זיוף
ואני יכולה לומר לך בלב שלם
ללכת עם הזיוף!!!
זה נראה אותו הדבר אפילו טוב יותר בימים גשומים
והכי טוב זה הרבה יותר זול
המקורי עלה לי 800 שקל
והזיוף 200
ואחד זיוף
ואני יכולה לומר לך בלב שלם
ללכת עם הזיוף!!!
זה נראה אותו הדבר אפילו טוב יותר בימים גשומים
והכי טוב זה הרבה יותר זול
המקורי עלה לי 800 שקל
והזיוף 200
אנונימית
לי יש מקורי אבל אמא שלי קנתה לי מארהב ושם זה הרבה יותר זול מכל החנויות בארץ
עכשיו הולך להיות החורף ה3 שלי איתן ובינתיים הן נשמרות לי ממש טוב אז בעיניי שווה להשקיע על איכות
עכשיו הולך להיות החורף ה3 שלי איתן ובינתיים הן נשמרות לי ממש טוב אז בעיניי שווה להשקיע על איכות
לא מקורי
לא רואה סיבה לשלם מעל 500 שקל על נעליים שאני לובשת רק בחורף
לא רואה סיבה לשלם מעל 500 שקל על נעליים שאני לובשת רק בחורף
לאחותי יש כמה זוגות מקוריים
אני פחות מתחברת
אני פחות מתחברת
באותו הנושא: