9 תשובות
יש מלא זוגות כאלה אני אישית פחות רואה צורך, אני אסמוך עליו גם בלי.
ואם אני לא סומכת עליו הוא לא יהיה חבר שלי.
לא אובססיבית
לא
נשמע לא הכי בריא
לא
למה שתהיי לו מחוברת לאינסטגרם , יש לכם עד כדי כך בעיות אמון?
לא
תלוי מאילו סיבות
לא
אם את עד כדי כך לא סומכת עליו למה את איתו?
כן
לגיטימי

אין קשר לסומכת לא סומכת זה כיף להגיד לחברה שלי תראי מה שלחו לי והיא תכנס פשוט