3 תשובות
שואל השאלה:
אמרתי לה בדרך נעימה שלדעתי היא צריכה להתקדם כי שהיא יושבת וחושבת עליו והוא יוצא עם בנות אחרות ושהוא מתנהג אליה מגעיל ומדבר אליה לא יפה ושהוא לא באמת מעוניין בה
אמרתי לה בדרך נעימה שלדעתי היא צריכה להתקדם כי שהיא יושבת וחושבת עליו והוא יוצא עם בנות אחרות ושהוא מתנהג אליה מגעיל ומדבר אליה לא יפה ושהוא לא באמת מעוניין בה
לא,את פשוט אומרת לה את האמת ומציבה לה פנים מול פנים את הדעה שלך
תלוי איך אמרת, אני מאמינה שחברות צריכה להיות בנוייה על אמון וכנות ולכן אם את רוצה להגיד לה משהו חשוב שתגידי אותו אך בדרך נעימה.
באותו הנושא: