14 תשובות
לפעמים זה קורה להם סתם ככה
לא אומר כלום
פשוט תהיי נחמדה ואל תביכי אותו או תזכירי את זה
הוא חושב לו מחשבות בראש כנראה
שואל השאלה:
אבל זה רק שאני יושבת לידו.. לפי מה ששמתי לב
אנונימית
שואל השאלה:
איך להפוך את זה לפחות מביך
אנונימית
את לא יכולה לעשות עם זה כלום
זה טבעי
מאיפה את יודעת שלא עומד לו כשאת
לא לידו
שואל השאלה:
כי יש לו התנהגות ממש ספציפית
אנונימית
כי זה פשוט קורה
אין לנו שליטה
לפעמים הם מחליטים לעמוד דום
כי את מושכת אותו
שהיא?
שואל השאלה:
אממ אוקיי הוא נהיה ממש שקט ומנסה להראות עסוק ושאני מנסה לדבר איתו הוא פשוט ממש ממש שקט וישר שנגמר השיעור הוא בורח
אנונימית
אבל איך זה קשור לז*קפה? אם את חושבת שהוא בקטע שלך מסיבות אחרות אז סבבה
שואל השאלה:
אתה רוצה שאני יפרט לך על ההתנהגות שלו?
אנונימית
כן