24 תשובות
מספר 3
את צריכה שם שיעזור לך לקבל פרחים
שואל השאלה:
לא אכפת לי מפרחים אבל סבבה.
לא אכפת לי מפרחים אבל סבבה.
אנונימית
אל תעשי את זה
אסור לבקש פרחים
גם בשם
אסור לבקש פרחים
גם בשם
באביב היא תשוב בחזרה
שואל השאלה:
עובדה שנורית עושה את זה
אבל אני לא אעשה את זה
עובדה שנורית עושה את זה
אבל אני לא אעשה את זה
אנונימית
לפי דעתי כדאי לך לקרוא לעצמך דומדמנית בסטיפס
^^למערכת לוקח זמן עד שהיא שמה לב ואז אומרת לשנות
אני רשמתי משהו בביו ורק אחרי כמה שבועות המערכת אמרה לי למחוק
אני רשמתי משהו בביו ורק אחרי כמה שבועות המערכת אמרה לי למחוק
שואל השאלה:
חברה שלי רשמה משהו בביו ותוך דקה אמרו לה לשנות
חברה שלי רשמה משהו בביו ותוך דקה אמרו לה לשנות
אנונימית
^המערכת אמרה?
שואל השאלה:
אה הא
אה הא
אנונימית
שואל השאלה:
סערה באביב
אם אני אקרא לעצמי ככה אני אהיה תאומה שלך סוג של, לא?
סערה באביב
אם אני אקרא לעצמי ככה אני אהיה תאומה שלך סוג של, לא?
אנונימית
תקראי לעצמך דום דומית
שואל השאלה:
חחח אני לא נושמתת
חחח אני לא נושמתת
אנונימית
אחת כמוני לא תמצא/היפה בנשים
אנונימי
^^^ חחח אפשר לומר
ותתחדשי על השם
ותתחדשי על השם
עוד טיפה משוגעת
חסרות כאלה
חסרות כאלה
שואל השאלה:
^רק עכשיו שמתי לב שזה גם טיפה משוגעת וגם יפה משגעת!
^רק עכשיו שמתי לב שזה גם טיפה משוגעת וגם יפה משגעת!
אנונימית
שם קולע, חמוד ומוזר.
השם שלי זה משהו שאחותי אומרת, וזאת התמונה שלה
השם שלי זה משהו שאחותי אומרת, וזאת התמונה שלה
אני איגור
באטמן(האחת היותר מגניבה)
משתדלת
אנונימית
שם כמו שלי זה סבבה, אני חושב ששם כמו רנדומלית כי בא לי
הרקולס
באותו הנושא: