11 תשובות
תעני לו לסטורי
מתחילים שיחה בהיי מה קורה,אולי במקום לחפש פרצות מיותרות כל הזמן תגדי אליו כמו בן אדם רגיל בשיחה ותגלגלו את זה משם
שואל השאלה:
יש לו הייליטים אבל אין לי מושג מה להגיב עליהם
יש לו הייליטים אבל אין לי מושג מה להגיב עליהם
אנונימית
או להגיב על סטורי או להגיב על פתק או לשלוח הודעה
אל תגיבי על היילט נראה לי מביך$^
תגידי לו שלדעתך הוא חמוד פשוט וזהו
שואל השאלה:
^^^^^אין באלי לבכות
^^^^^אין באלי לבכות
אנונימית
תעשי לייק על סטורי שהוא יעלה הוא יבין את הרמז
שואל השאלה:
עשיתי לו לייק לפוסט
עשיתי לו לייק לפוסט
אנונימית
אם אין לך את האומץ לשלוח הודעה, תחכי שהוא יעלה סטורי
לייק לפוסט וסטורי זה מובן ממש. משם ההחלטה תהיה בידיים שלו
לייק לפוסט וסטורי זה מובן ממש. משם ההחלטה תהיה בידיים שלו
תגיבי על סטורי או על פתק
באותו הנושא: