שחקני הייפיקסל סקייבלוק/ hypixel skyblock לשעבר או כאלה שעדיין משחקים
יש לי שתי שאלות: שאלה ראשונה: לכל השחקנים שפרשו מסקייבלוק ושלא יחזרו לשחק יותר, אם יש לכם דברים, כסף או exotics לתת לי זה ממש ישמח אותי! שאלה שנייה: לכל אלה שעדיין משחקים וברמה של לעשות mm6, kuudra t5 או אפילו רוצים להתחיל או ממש בהתחלה של mm7 (cata 44 לפחות) אני אשמח שתגיבו ואני אצור איתכם קשר בפרטי ואם יתאים אפילו נשחק ביחד תודה לכל מי שקרא