8 תשובות
אם אני לא טועה החוק אומר עד 4 ימים
תוך יום יומיים תקבל
אני קיבלתי אחרי 2-3 ימים. אבל זה משתנה ויכןל להיות שבוע שבןעימפ
אני אומר לך שהחוק או הרפורמה הזאתי שעשו זה עד מספר של ימים
בגלל שזה שישבת אולי בראשון שני..
^^ יש ערים עם עומסים וזה לוקח זמן. מפונקת. פעם חיכו כמה חודשים לקבל תאריך לטסט
3 ימים בערך
רק תעדכן את המורה ששילמת
רק תעדכן את המורה ששילמת
טוב שלא אמרת לו שנים
באותו הנושא: