10 תשובות
אקריליק או שמן
שואל השאלה:
מה עדיף?
מה עדיף?
שואל השאלה:
ואיפה אפשר להזמין חומרים לציור?
ואיפה אפשר להזמין חומרים לציור?
אני מעדיפה שמן אבל שתדעי שזה יותר יקר ויותר זמן ויותר שכבות ותלכי לחנות אומנות כלשהי אני רונה ברונבי אם את מכירה
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
שואל השאלה:
מה זאת אומרת שכבות?
מה זאת אומרת שכבות?
בשמן בונים ציור שכבות על שכבות וצריך לערבב את הצבע עם עוד כל מיני חומרים זה טיפה מסובך אם אתה רוצה ללמוד שמן לבד
אבל הציור שהראת נראה ממש פשוט אז לא אמורה להיות באמת בעיה
אקריליק זה ממש פשוט אבל תעבוד מהר כי הצבע מתייבש מהר בטירוף
אבל הציור שהראת נראה ממש פשוט אז לא אמורה להיות באמת בעיה
אקריליק זה ממש פשוט אבל תעבוד מהר כי הצבע מתייבש מהר בטירוף
שואל השאלה:
אז לציור שהראתי זה יצא יפה עם אקריליק?
כלומר זה לא יראה זול או משהו כזה?
אז לציור שהראתי זה יצא יפה עם אקריליק?
כלומר זה לא יראה זול או משהו כזה?
האמת יכול להיות שכן
אני חושבת ששמן יתאים יותר אבל שה יותר סיבוך זה כן שווה את זה אם אתה רוצה ממש להשקיע
אני חושבת ששמן יתאים יותר אבל שה יותר סיבוך זה כן שווה את זה אם אתה רוצה ממש להשקיע
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
באותו הנושא: