6 תשובות
פשוט אם אתם מדברים תרמזי לו או אם את ממש ישירה בקטעים האלה אז פשוט תתחילי איתו אני לא מתחילה עם בנים אבל אני נגיד הייתי מתחילה איתו בצחוק ואז לקחת את זה רציני כזה
שואל השאלה:
אני כל הזמן מעלה^^^
אני כל הזמן מעלה^^^
אנונימית
שואל השאלה:
^^בחיים לא דיברנו ואני כל היום צופה בפרופיל שלו
^^בחיים לא דיברנו ואני כל היום צופה בפרופיל שלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם חשבתח על זה^^
אני גם חשבתח על זה^^
אנונימית
הייתי מעלה סטורי של החטופים
לא זה מביך לכתוב את מה שכתבת